ده میلیون پلیر به تجربه بازی The Finals پرداخته‌اند

The Final.jpg

بازی The Final بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی در طی مراسم گیم اواردز منتشر و از آن زمان با استقبال بی‌نظیر بازیکنان در سراسر جهان روبه‌رو شد. به تازگی استودیو Embark، تیم سازنده بازی The Final، پیامی در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده و خبر از تجربه این بازی، توسط ده میلیون پلیر در پلتفرم‌های مختلف این بازی داده‌اند.

چندی پیش نسخه بتا بازی The Finals در دسترس بازیکنان قرار گرفت و با استقبال بیش از اندازه طرفداران روبه‌رو شد. استقبال شدید از بتا بازی The Finals، باعث ایجاد صف‌های انتظار برای تجربه این عنوان شده بود و تمام بازیکنان، امکان تجربه این بازی را نداشتند.

پیش از این، مکان‌ها و حالت‌های این بازی شوتر اول شخص رایگان معرفی شد و به دلیل ویژگی‌های خاص این بازی مانند تخریب‌پذیری بالا، توانست مورد توجه قرار بگیرد و بین بازیکنان محبوب شود. به تازگی استودیو سازنده این بازی به نام Embark، طی پیامی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که تعداد بازیکنان عنوان جدید خود به مرز 10 میلیون رسیده است و از تمام بازیکنانی که به در این راه به استودیو سازنده کمک کرده بودند، تشکر کرد.

سازندگان استودیو این بازی، یعنی Embark Studios، از توسعه‌دهندگان قدیمی بازی بتل‌فیلد بوده‌اند که با کمک یکدیگر، در سال 2018 شرکت جدیدی برای خود ثبت کرده‌اند. الهام گرفتن از قدرت تخریب‌پذیری بالای بازی بتلفیلد و قابلیت دیگر بازی‌های موفق مانند Apex و Rainbow Six Siege، دلایل موفقیت بالای این عنوان است.

براساس اطلاعات ثبت شده در دیتابیس استیم، تعداد بازیکنان همزمان در این بازی 242.619 نفر اعلام شده است که برای یک استودیو تازه ساخت، عدد بسیار بزرگی است و همچنین تجربه 7.5 میلیون پلیر نسخه بتا این بازی، خبر از موفقیت این عنوان می‌دهد. ایده جالب این بازی توانسته است تا نظر عده زیادی را به خود جلب کند و باعث پیشرفت و موفقیت استودیو تازه ساخت سوئدی شود. شهرت و اعتباری که از این بازی به دست آمده است، می‌تواند شروعی طلایی برای بازی‌های بعدی این استودیو باشد و به توسعه دیگر عناوین کمک کند. عنوان بعدی این استودیو، بازی ARC Raiders، یک اثر رایگان آنلاین Co-op سوم شخص خواهد بود که هنوز اطلاعات گسترده‌ای راجع به آن در دسترس بازیکنان قرار نگرفته است. در صورت انتشار اخبار جدید راجع به این بازی، آن را در فیسیت قرار خواهیم داد.

همانند دیگر عناوین محبوب و پرطرفدار، این بازی نیز در خطر حمله هکر و چیترها قرار دارد و باید سیاست‌های این شرکت برای مقابله با این‌گونه حملات را بررسی کنیم. امیدواریم که پشتیبانی از این بازی به مدت سال‌ها ادامه پیدا کند و همراه با افزودن ویژگی‌ها و نقشه‌های جدید، باعث پیشرفت بیشتر این بازی در سال‌های آینده شود.

این بازی برای بازیکنان پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و همچنین دارندگان کامپیوتر از طریق فروشگاه استیم در دسترس قرار دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر