عنوان The Finals به صورت رسمی منتشر شد

the finlas.jpg

سیزن اول بازی The Finals به صورت رسمی آغاز شد و این بازی خلاقانه که توسط توسعه‌دهندگان قدیمی بتلفیلد ساخته شده، برای بازیکنان کامپیوتر، ایکس‌باکس سری X|S و پلی‌استیشن 5 در دسترس قرار گرفت. این بازی جدید، همراه با پشتیبانی از قابلیت کراس‌پلی را می‌توانید هم‌اکنون تجربه کنید.

بازی شوتر اول شخص The Finals ساخته استودیو Embark Studios، توانست هنگام انتشار نسخه بتا با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شود و تعداد بالای درخواست‌ها باعث شد تا صف انتظار برای تجربه نسخه بتا این بازی به وجود بیاید. استقبال از این بازی، بسیار بالا بود و توانست به رکورد 7.5 میلیون نفر دست پیدا کند و به یکی از پرطرفدارترین نسخه بتا بین تمام بازی‌ها تبدیل شود و بازخوردهای مثبتی نیز از طرف بازیکنان دریافت کند. نسخه رسمی بازی همراه با تریلری منتشر شد.

حالت رسمی این بازی، Cashout نام دارد که بازیکنان به تیم‌های 3 نفره تقسیم می‌شوند و ماموریت‌هایی مانند بازکردن صندوق‌ و انتقال سکه‌ها به محلی امن، با یکدیگر رقابت می‌کنند. برنده مسابقه، تیمی است که بیشترین میزان سکه را با نابودکردن دشمنان به دست آورد. تعداد سکه‌های بازیکنان هنگام مرگ، مرتبط با عواملی مانند امتیاز، حذف‌کردن دیگر بازیکنان، انجام دادن اهداف و... مشخص می‌شود.

توضیحات رسمی بازی فاینال، این بازی را بهترین بازی اکشن رایگان نامیده که نسخه نهایی آن منتشر شده است و رقبای جدید می‌پذیرد. در جهان این بازی می‌توانید تمام وسایل را تغییر، استفاده و حتی از بین ببرید. می‌توانید به رقبا شلیک کنید و آن‌ها را نابود کنید، ساختمان‌ها را خراب کنید و تمام محیط را بسوزانید.

فصل اول این بازی منتشر شده است و همراه با انتشار، چندین ویژگی مانند Battle Pass جدید، وسایل آرایش و نقشه جدید لاس وگاس در دسترس کاربران قرار گرفت. یکی از قابلیت‌های جدیدی که در این نقشه وجود دارد، ملاقات با موجودات فضایی است که اگر جزء بازیکنان خوش شانس باشید، می‌توانید با آن‌ها ملاقات کنید.

این بازی در سکوت کامل خبری، در طول مراسم گیم اواردز 2023 منتشر شد و از زمان انتشار با نقدهای مختلفی روبه‌رو شده است. هرچند که استقبال و نظرات بازیکنان راجع به نسخه بتا این بازی به شدت مثبت بوده اما از زمان انتشار، تعدادی از بازیکنان اعلام کرده‌اند که ویژگی‌های خوب و مفرح بازی از بین رفته و نسبت به نسخه بتا بسیار ضعف پیدا کرده است.

آیا شما هم مانند بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان، منتظر انتشار رسمی این بازی بوده‌اید؟ آینده این بازی چگونه خواهد بود؟ نظرات خود را راجع به این بازی با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: playstationlifestyle.net

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر