اپل زمان برگزاری رویداد Time Flies را اعلام کرد

Untitled-1.jpg

روز گذشته منتظر بودیم تا اپل به صورت آنلاین از سری جدید اپل واچ رونمایی کند، که به یک باره برنامه عوض شد و شرکت اپل برنامه رونمایی از محصولات خودش به صورت آنلاین را اعلام کرد. به این ترتیب هفته‌ آینده در تاریخ 25 شهریور شاهد رونمایی از برخی از محصولات اپل خواهیم بود که این برنامه راس ساعت 9:30 دقیقه به وقت کشورمان برگزار خواهد شد.

رسم هرساله شرکت اپل، برگزاری مراسم و رونمایی از محصولات جدیدش در دومین سه ‌شنبه ماه سپتامبر است. امسال اما ویروس کرونا همه‌چیز را به هم ریخته و این برنامه نیز به سومین سه‌ شنبه ماه سپتامبر موکول شده است. مدتی پیش نیز شرکت اپل در بیانه‌ای اعلام کرد که ممکن است آیفون 12 تا سپتامبر رونمایی نشود.

امسال نیز شرکت اپل رسومات سابق خود را حفظ کرده و با انتشار پوستری راز‌آلود، همه چیز را مبهم نگه‌داشته است. به نظر می‌رسد شرکت اپل توانسته برای پاییز امسال سبد خرید کاملی را دست‌وپا کند، که حضور چهار مدل مختلف آیفون 12 که عضو یک خانواده هستند، اپل واچ سری 6، آیپد ایر جدید، یک هوم پاد کوچکتر و حتی هدفون‌های روگوشی ایرپادز در این سبد حتمی است.

براساس نامی که برای مراسم هفته ‌آینده یعنی Time Flies انتخاب شده است به نظر می‌رسد که تنها قرار است از اپل‌واچ جدید رونمایی شود. آن‌طور که در شایعه‌ها داشتیم، اپل واچ سری ۶ قرار است قابلیت پایش میزان اکسیژن خون را هم داشته باشد و ویژگی پایش خواب کاربر هم در آن بهتر از قبل خواهد بود. پردازنده جدیدتر و سریع‌تر هم یک به‌روزرسانی سخت‌افزاری دیگر است که در این ساعت هوشمند شاهد خواهیم بود. همچنین انتظار می‌رود یک اپل واچ ارزان‌تر هم معرفی شود تا جایگزین اپل واچ سری ۳ باشد.

آیفون 12

در رابطه با این خانواده 4 عضوی که در بالا به آن‌ها اشاره‌ای داشتیم، اگر بخواهیم بیشتر بگوییم؛ دو عضو این خانواده یعنی آیفون 12 و آیفون 12 پلاس به ترتیب با صفحه‌نمایش‌های 5.4 و 6.1 اینچی رونمایی خواهند شد و دو مدل دیگر آیفون 12 پرو نیز با نمایشگرهای 6.1 و 6.1 اینچی عرضه خواهند شد. اگر شایعات در رابطه با ابعاد این دو دستگاه صحیح باشد؛ آیفون 12 که با نمایشگر 5.4 اینچی ارائه خواهد شد کوچک‌ترین آیفونی خواهد بود که از سال 2016 به بعد رونمایی شده است. مدل دیگر 6.7 اینچی نیز اگر رونمایی شود، بزرگترین نمایشگر در تاریخ آیفون‌ها را دارا خواهد بود. اما برای در دست داشتن این چهار گوشی جدید اپل، باید چند هفته دیگر هم صبر کنیم.

کوپرتینویی‌ها، قرار خود را بر این گذاشته‌اند تا از کامپیوترهای جدید خود با پردازنده‌های Apple Silicon رونمایی کنند، که بسیار بعید به‌نظر می‌رسد در هفته‌ آینده شاهد این رونمایی باشیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر