تاخیر در عرضه آیفون 12 از سوی اپل تایید شد

Untitled-1.jpg

مدیرعامل ارشد اپل، لوکا ماستری، در خبری اعلام کرد که تاخیر در عرضه گوشی‌های هوشمند خانواده آیفون یعنی آیفون 12 صحیح است و این خبر را رسما تایید کرد.

مدتی است که در تمامی شایعات صحبت از به تاخیر افتادن رونمایی از آیفون 12 به چشم می‌خورد و دلیل این اتفاق بدون شک همه گیری ویروس کرونا است، که باعث بسته شدن کارخانه‌های زیادی شده است. به دنبال این همه گیری ، عرضه و تولید برخی از محصولات نیز دچار آسیب می‌شود.

امروز لوکا ماستری، در میان خبرنگاران حاضر شد تا گزارش مالی شرکت اپل را در سه ماهه سوم سال 2020 را منتشر کند. مدیرعامل ارشد اپل در میان صحبت‌های خودش تایید کرد که تاخیری در زمان رونمایی از آیفون 12 را شاهد خواهیم بود. او در ادامه صحبت‌هایش گفت که سری کنونی آیفون یعنی آیفون 11 در ماه سپتامبر بود که به بازار عرضه شد؛ اما عرضه آیفون 12 با چند هفته تاخیر انجام خواهد شد.

تا به امروز اخبار متفاوتی را از شرکت اپل شنیده‌ایم. شایعاتی که از قبل در رابطه با تاخیر در رونمایی آیفون 12 به گوش می‌رسید حالا با اعلام رسمی شرکت اپل به واقعیت تبدیل شده است. در بعضی از شایعات نیز که هر روزه از رسانه‌های مختلفی به گوش می‌رسد، گفته می‌شود که حتی اپل رونمایی از سری آیفون جدید را نمی‌تواند در ماه سپتامبر انجام دهد.

لوکا ماستری، در صحبت‌هایش اشاره‌ای به زمان رونمایی از آیفون 12 نکرد. همین اتفاق شایعاتی که از قبل به گوش می‌رسید را قوت می‌دهد، که احتمالا در ماه اکتبر به جای سپتامبر شاهد رونمایی از آیفون 12 باشیم. تاکنون برخی از کارخانه‌هایی که قطعات مورد نیاز اپل را می‌سازند، کارشان به دلیل ویروس کرونا به تعطیلی کوتاه مدت کشیده شده است، که برای مثال می‌توان شرکت کوالکام اشاره کرد. انتظار می‌رود سری آیفون ۱۲ در چهار مدل عرضه شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر