عنوان The Evil Within در لیست بازی‌های رایگان اپیک‌ گیمز

Untitled-1.jpg

بازی The Evil Within به عنوان بازی رایگان هفته آینده اپیک گیمز معرفی شده است و از تاریخ 19 اکتبر (27 مهر)، به مدت یک هفته به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

نزدیک به ده سال از انتشار این بازی می‌گذرد اما هنوز به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ترسناک جهان به شمار می‌رود. شینجی میکامی، کارگردان بازی Resident Evil 4، وظیفه کارگردانی این بازی را به عهده داشت و در سال 2014، این بازی را به صورت رسمی منتشر کرد.

در این بازی شما در نقش یک کاراگاه به نام سباستین کستلانوس، وارد یک دنیای ترسناک و پر از موجودات خطرناک شده‌اید. یک بازی سوم شخص که باید با استفاده از مخفی‌کاری و سلاح‌هایی که در دسترس شما است رازهای محیط اطراف و شخصیت Ruvik را کشف کنید.

بعضی از بازیکنان و منتقدان، داستان بازی را نامنظم و شخصیت‌های بازی را بر اساس طرح اولیه و توسعه نیافته می‌خوانند اما برای طرفداران ژانر وحشت و عاشقان کارهای میکامی، یک اثر جذاب و به یادماندنی به شمار می‌رود. اگر به بازی‌های مخفی‌کاری و ترسناک علاقه دارید، به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

هزینه این بازی حدود 16 دلار است اما هفته آینده می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از پلتفرم اپیک گیمز دریافت کنید.

epic games free game.jpg
بازی‌های رایگان اپیک گیمز -

دیگر بازی رایگان شده در کنار The Evil Within، عنوان Eternal Threads است. یک بازی تک‌ نفره داستان محور که باید جریانات اتفاق‌ افتاده در یک ساختمان را بررسی کنید. شما می‌توانید با تغییر تصمیم‌های گرفته شده، روند داستان را تغییر دهید و چندین پایان مختلف برای این داستان رقم بزنید.

در حال حاضر دو عنوان Blazing Sails و Q.U.B.E. ULTIMATE BUNDLE، دو بازی رایگان این هفته اپیک گیمز هستند و تا 27 مهر می‌توانید این دو بازی را به کتابخانه خود اضافه کنید و برای همیشه آن‌ها را نگه دارید. از تاریخ 27 مهر تا 4 آبان، بازی‌های The Evil Within و Eternal Threads رایگان و قابل دانلود می‌شوند. با اضافه‌کردن این دو بازی به کتابخانه خود، می‌توانید آن را برای همیشه نگه دارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر