تصاویری از نمونه اولیه ایرپاد و شارژر ۲۹ واتی اپل با بدنه شفاف منتشر شد

Untitled-1.jpg

یکی از کلکسیونرهای کمپانی اپل تصویری از از نمونه اولیه ایرپاد و آداپتور 29 واتی منتشر کرده که بدنه این گجت‌ها شفاف است و پوشش شیشه‌ای مانند روی آن‌ها قرار گرفته است. نمونه‌های شفاف معمولا برای نمونه‌های اولیه و برای مهندسان ساخته می‌شود تا بتوانند قطعات داخلی دستگاه را ببینند.

کسی که این تصاویر زیبا را به نمایش گذاشته "جولیو زامپتی" نام دارد که در یکی از توییت‌های خودش این تصاویر را منتشر کرده. نمونه اولیه ایرپاد ظاهرا مربوط به نسل اول یا دوم این دستگاه بوده و در تمامی بخش‌ها به جز نوک گوشی‌ها و بخش فلزی میکروفن، پوشش شفاف دارد. تصاویری که از آداپتور 29 واتی منتشر شده نیز به ما می‌گوید که همراه با با مک‌بوک ۱۲ اینچی به بازار عرضه شد و بعدها آداپتور 30 واتی جای آن را در بازار گرفت.

هنوز مشخص نشده که آیا اپل تصمیم داشته محصولات شفاف به بازار عرضه کند یا که خیر، اما چنین احتمالی نیز بعید به نظر نمی‌رسد. کمپانی اپل قبلا نیز برای نسخه‌های اولیه مکینتاش کلاسیک، از قاب شفاف استفاده کرده بود. اپل ظاهرا در گذشته بیشتر از پروتوتایپ‌های شفاف استفاده می‌کرد، چون تصاویری از پروتوتایپ شفاف مکینتاش پرتابل و نیوتن هم دیده شده بود. اما این اولین باری است که کیس شفاف روی چنین دستگاه کوچک و جدیدی دیده می‌شود.

FE5CyBAWYAEJZQh.jpeg
-

اگر به یاد داشته باشید ایربادی شفاف با نام Nothing Ear (1) به بازار عرضه شد که به عنوان رقیبی ارزان قیمت برای ایرپاد پرو معرفی شد. زامپتی قبلا هم تصاویری از نمونه‌های اولیه محصولات اپل را به اشتراک گذاشته بود. او یک بار تصویری از نمونه اولیه اپل واچ سری ۳ با کانکتورهای اضافه را منتشر کرد.

FE5CyAvWUAQBTe0.jpeg
-

همچنین تصویر آیپد نسل اول با درگاه ۳۰ پین، نمونه اولیه آیفون ۱۲ پرو، نسل سوم آیپاد تاچ با دوربین عقب و البته پروتوتایپ شارژر بی‌سیم ایرپاور را در صفحه او دیده بودیم. به نظر شما اگر اپل چنین دستگاهی را در قالب یک محصول نهایی واقعا روانه بازار می‌کرد با استقبال کاربران روبرو می‌شد؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر