توییچ حدود 35 درصد از کارمندان خود را اخراج می‌کند

twitch-layoffs.jpg

در راستای اعلام اخراج ۵۰۰ نفر از پرسنل توییچ توسط آمازون که معادل ۳۵٪ از نیروی کار این بخش را شامل می‌شود، این شرکت با سومین موج اخراجی ها در ۱۲ ماه گذشته رو به رو شده و حال دست به تلاش‌های تجدیدساختاری زده است.

توییچ که به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های استریم بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود، در سال‌های اخیر با کاهش کاربران روبه‌رو شده است و تصمیمات اخیر پس از تعطیلی فعالیت‌های توییچ در کره جنوبی، به دلیل افزایش هزینه‌های پهنای باند در آن منطقه، دلیل افت این پلتفرم اعلام شده است و نشان دهنده مواجه شدن آن با چالش‌های مالی قابل توجهی است.

در سال 2014، شرکت آمازون به دنبال تصاحب توییچ بوده و مالکیت آن را با قیمت ۱ میلیارد دلار به دست آورد اما به نظر می‌رسد که میزان سود این پلتفرم، رو به افول است و براساس آخرین آمار، فعالیت‌های این پلتفرم دیگر سودآور نبوده و مشکلات مالی زیادی برای آمازون به‌وجود آورده است.

twitch.jpg
-

یکی از چالش‌های اصلی آمازون در حوزه کسب درآمد از توییچ، ارائه بخش زیادی از خدمات به‌صورت رایگان برای کاربران است که باعث کاهش درآمدزایی برای آمازون شده است. از سوی دیگر، این پلتفرم با مشکلاتی نیز روبه‌رو شده که باعث تضعیف اعتبار توییچ شده است. همچنین، رقبایی مانند کیک (kick) با پیشرفت‌های خود، بخش قابل توجهی از کاربران و تولیدکنندگان محتوا توییچ را به‌سوی خود جذب کرده‌ است.

به نظر شما تعدیل نیرو جدید این شرکت، جزء تلاش‌های آمازون برای رقابت در بازارهای گیمینگ و ویدئویی هست یا نشان‌دهنده مشکلات بیشتری است که این شرکت با آن‌ها روبه‌رو شده؟ این سوالات همچنان در ذهن ماندگارند. نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: insider-gaming.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر