کارمندان توییتر می‌توانند برای همیشه دورکاری کنند

دورکاری کارمندان توییتر

به دنبال شیوع کرونا ویروس در سراسر جهان، توییتر یکی از کمپانی‌هایی بود که برای حفاظت از کارمندانش امکان دورکاری را برای آن‌ها فراهم کرد و گویا این روند می‌تواند تا همیشه ادامه پیدا کند.

با شیوع کرونا در سراسر دنیا، بسیاری از کمپانی‌های که امکان دورکاری را داشتند، این شرایط را برای کارکنان خود فراهم کردند تا به این ترتیب این شرایط سخت، ضمن حفظ از کارکنان خود، به قرنطینه هم کمک کنند. توییتر یکی از همین کمپانی‌ها بود اما حالا به نظر می‌رسد توییتر از این شیوه راضی باشد زیرا در اطلاعیه‌ای غیرمنتظره، به همه کارمندانش اجازه داده تا برای همیشه دورکاری کنند.

درواقع یکی از سخنگویان توییتر در پاسخ به سوال وب سایت The Verge در این خصوص چنین توضیح داده است:

اگر کارمندان ما در شرایط و در جایگاهی باشند که بتوانند از خانه کارشان را انجام دهند، و خودشان بخواهند که این روال را تا ابد ادامه دهند، ما اجازه می‎‌دهیم که این اتفاق بیفتد. در غیر این صورت دفتر ما به روی آن‌ها با آغوشی گرم باز است، البته با رعایت برخی موارد احتیاطی و زمانی که احساس کنیم شرایط برای بازگشت امن است.

-

این سخنگوی توییتر همچنین درباره برنامه توییتر در خصوص بازگشایی مجدد کمپانی، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است که به صورت زیر است:

بازگشایی شرکت تصمیم ما خواهد بود، البته اگر و زمانی که کارمندان ما بازگردند. این تصمیم بر عهده آن‌ها خواهد بود. به جز موارد استثنا، دفتر توییتر تا قبل از ماه سپتامبر بازگشایی نخواهد شد. حتی زمانی که ما تصمیم بگیریم دفتر را باز کنیم، به حالت قبل باز نمی‌گردیم؛ بلکه این کار را به دقت تما، دفتر به دفتر و با توجه به درجه بندی انجام خواهیم داد. همچنین تا قبل از ماه سپتامبر هیچ مسافرت بیزینسی هم نخواهیم داشت، البته به جز موارد استثنا. در ضمن هیچ رویداد حضوری هم تا پایان 2020 رخ نخواهد داد. برای رویدادهای سال 2021 هم در آینده تصمیم گیری می‌کنیم.

-

درواقع کارمندان توییتر به دنبال شیوع کرونا ویروس در سراسر دنیا، از تاریخ 12 مارس به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه می‌دهند و به نظر می‌رسد که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ از آنجایی که اغلب خوانندگان این مطالب جز فعالان حوزه IT هستند، امکان دورکاری برای آن‌ها فراهم است. آیا شرکتی که شما در آن مشغول به کار هستید، چنین امکانی را برای شما ایجاد کرده است؟ شرایط و مشکلات شما در این خصوص چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر