یونیتی 265 موقعیت شغلی را حذف و کارمندان را اخراج می‌کند

unity.jpg

مدیر اجرایی یونیتی (Unity) تصدیق کرده است که قصد دارد 265 نفر یا 3.8٪ از نیروی کار جهانی خود را به عنوان بخشی از یک "تنظیم مجدد" شرکت کاهش دهد.

بر اساس گزارش رویترز، این اخراج‌ها به پایان یک توافق خدمات حرفه‌ای مربوط است که یونیتی با شرکت افکت‌های دیجیتال وتا اف ایکس (Weta FX) داشت.

این توافق پس از اینکه یونیتی دیویژن فناوری و مهندسی وتا را در دسامبر 2021 با قیمت 1.625 میلیارد دلار خریداری کرد، به انجام رسید. گزارش سود فصلی این ماه یونیتی تغییرات ساختاری را تأیید کرد، که گفته شد ممکن است شامل قطع برخی محصولات، کاهش نیروی کار 7000 نفری خود و کاهش مساحت دفاتر آن باشد.

شرکت اکنون اعلام کرده است که دفاتر خود را در 14 مکان از جمله برلین و سنگاپور خواهد بست، تا پس از مشاوره با کارمندان، مساحت دفاتر باقی‌مانده از جمله دفاتر در سان فرانسیسکو و بلووو را کاهش خواهد داد.

یونیتی

کارمندان دیگر نیازی به کار از دفتر سه روز در هفته نخواهند داشت، در حالی که خدمات مبتنی به صورت حضوری کاهش خواهد یافت. ماه گذشته یونیتی اعلام کرد که جان ریچیتیلو به عنوان مدیر ارشد و مدیرعامل اجرایی به‌طور فوری استعفا داده است.

این اتفاق چند هفته پس از آن بود که شرکت با اعلام طرح‌های جلب نقد از سوی جامعه توسعه، برای موتور توسعه بازی محبوب خود، باعث واکنش‌های منفی شد.

جیمز وایت‌هرست، مدیر سابق آی‌بی‌ام که به عنوان مدیرکل و مدیرعامل اجرایی یونیتی منصوب شده بود، به رویترز گفت که تغییرات دیگری جهت "تمرکز مجدد" شرکت در دستور کار است.

او اظهار داشت: هرچند اضافه‌کردن‌ها هنوز نهایی نشده‌اند، واضح است که ما در کلمه‌های کلی کارهای خود را کاهش خواهیم داد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر