پلتفرم جدید انکر ویدئو را به پادکست را تبدیل می‌کند

Untitled-1.jpg

اپلیکیشن انکر امکان تبدیل مستقیم فایل‌های تصویری و ویدیو را به پادکست و فایل صوتی را برای کاربران فراهم کرده است.

انکر یکی از نرم‌افزارهای تولید پادکست است که محبوب ترین و بزرگ ترین در جهان است. در آخرین نسخه آپدیت این نرم‌افزار فایل‌های تصویری را می‌توانید به پادکست تبدیل کنید. این ابزارهایی که اخیرا اضافه شده به کاربر این امکان را می‌دهد که فایل ویدئو دلخواهش را بارگذاری و به‌راحتی آن را به فایل صوتی تبدیل کند. این شرکت اعلام کرده که این ابزار برای تبدیل فایل تصویری به صوتی از فرمت mp4 و mov پشتیبانی می‌کند.

این را هم بگوییم که انکر امکان ضبط ویدئو را برای کاربران در نرم‌افزار خود پیاده‌سازی نکرده است. کاربران این اپلیکیشن باید ویدئو خود را به هر طریقی که می‌توانند ضبط و سپس روی این نرم‌افزار بارگذاری کند. کاربرانی که با این اپ کار می‌کنند فقط با یک کلیک می‌تواند فایل صوتی خود را در خروجی در اختیار داشته باشند. فراموش نکنیم که انکر قابلیت‌های قبلی خود یعنی ابزارهای موردنیاز برای ویرایش فایل صوتی را در اختیار کاربران قرار داده است.

انکر برای اعلام این خبر در یک پست عمومی، دستورالعمل استفاده از پلتفرم‌های گفت‌وگوی زنده‌ی تصویری Google Meet و Zoom و Instagram Live و Skype و FaceTime و Twitch را نیز دراختیار کاربران قرار داده است. در ادامه این شرکت به کاربران گوش زد کرده که نمی‌توانند ویدئوهای بارگذاری‌شده روی یوتیوب را مستقیما روی این نرم‌افزار بارگذاری کنند. کاربرانی که می‌خواهند از ویدئوهای یوتیوب برای تولید پادکست خود استفاده کنند، باید فایل این ویدئوها را دراختیار داشته باشند، یعنی کاربران برای استفاده از ویدوهای مختلف باید حتما فایل اصلی آن را در اختیار داشته باشند.

این ابزار جدید کاربران را تشویق به ساخت پادکست‌های جدید می‌کند. مالک این نرم‌افزار اسپاتیفای است، این شرکت در ماه مارس امسال اعلام کرد کاربران حتی بدون ساخت حساب کاربری هم می‌توانند در نسخه‌ی وب این پلتفرم پادکست خود را ضبط کنند.

در این روزهای کرونایی ابزار جدید انکر برای کسانی که مجبور به مصاحبه هستند، می‌توانند به راحتی ویدیوها را تبدیل یک فایل صوتی کنند و با کمترین دردسر به هدف خود برسند.

اخبار مرتبط:

معرفی بهترین نرم‌افزارهای ساخت پادکست(Podcast)

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر