اپل با اسکن چهره کاربران اندازه دقیق آن‌ها برای هدست ویژن پرو را مشخص می‌کند

apple vision.jpg

بر اساس گزارشات منتشرشده، به نظر می‌رسد که اپل استور اکنون از اسکن اجزای صورت برای ارائه اطلاعات دقیق درباره ابعاد صحیح هدست ویژن پرو برای سفارش بهره می‌برد.

مک‌رومرز در گزارش جدید خود اعلام کرده است که در آخرین نسخه از برنامه اپل استور، یک کد کشف شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از آیفون یا آیپد، صورت خود را اسکن کنند تا ابعاد ایده‌آل آن‌ها برای هدست ویژن پرو و بندهای متناسب با آن مشخص شود.

در توضیحات این کد آمده است: "می‌توانید صورت خود را اسکن کنید تا ابعاد شما برای اپل ویژن پرو مشخص شود." هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو به منظور عملکرد صحیح، به یک بند Light Seal و یک بند سر با ابعاد مناسب نیاز دارد.

اپل پیش‌تر از برنامه‌های Head Measure و Fit برای کمک به توسعه‌دهندگان استفاده کرده بود تا هدست ویژن پرو را آزمایش کرده و ابعاد صحیح خود را تشخیص دهند. به نظر می‌رسد که اپل اکنون از رویکرد مشابهی از طریق اپل استور برخوردار است. بنابراین، با این گزینه اسکن برای تعیین ابعاد، مشتریان می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه‌های اپل، اقدام به سفارش این محصول کنند. همچنین، اسکن صورت احتمالاً به عنوان بخشی از فرآیند سفارش آنلاین ویژن پرو خواهد بود.

اپل ویژن پرو در تاریخ 13 بهمن‌ماه به بازار ایالات متحده وارد خواهد شد و از تاریخ 19 ژانویه (29 دی‌ماه) پیش‌خرید این محصول آغاز می‌شود. قیمت نسخه مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی این هدست از 3,499 دلار شروع می‌شود.
اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: macrumors.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر