واتس‌اپ در حال کار بر روی قابلیت نام کاربری برای کانال‌ها است

whatsapp.jpg

در دنیای فناوری، تقلید از ایده‌ها امری روزمره محسوب می‌شود. پیام‌رسان‌هایی همچون تلگرام و سیگنال از گذشته این امکان را برای استفاده از نام کاربری فراهم نموده‌اند. حالا نوبت به واتس‌اپ رسیده تا این امکان را به کانال‌ها ارائه دهد و فرایند به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها را آسان‌تر از گذشته کند.

به گزارش وب‌سایت معتبر WABetaInfo، شواهدی از توسعه امکان اختصاص نام کاربری به کانال‌ها مشاهده گردیده است. این قابلیت جدید قرار است فرایند یافتن کانال‌ها را ساده‌تر کرده و امکان به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها را از قبل راحت‌تر سازد.

افراد شرکت‌کننده در نسخه بتای واتس‌اپ اندروید، این ویژگی را هنوز مشاهده نکرده‌اند، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که واتس‌اپ در بتای جدید با شماره 2.23.24.17 به توسعه قابلیت نام کاربری برای کانال‌ها پرداخته است.

WA_CHANNEL_HANDLE_USERNAME_FEATURE_ANDROID

این به‌روزرسانی، زمانی که عمومی شود، فرایند یافتن کانال‌ها را بسیار ساده‌تر خواهد کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد که لینک نام کاربری کانال‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند. هرچند زمان دقیق عرضه این قابلیت در نسخه پایدار واتس‌اپ مشخص نیست، اما این افزودن همچنان انتظار خوشحالی را برانگیزانده است.

با توجه به رقابت فراوان در دنیای پیام‌رسان‌ها، هر پلتفرم تلاش می‌کند با ارائه قابلیت‌های جدید و تغییرات گوناگون، کاربران فعلی خود را جلب کرده و جذب کاربران جدید نماید. تلگرام نیز به‌عنوان یکی از رقبای اصلی واتس‌اپ، سعی در تحول به یک شبکه اجتماعی دارد. این شرکت به تازگی قابلیت Giveaways را معرفی کرده تا فرآیند قرعه‌کشی در کانال‌ها را سهولت بخشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر