فرمت‌های متنی جدید در راه واتساپ

whatsapp.jpg

متا به‌زودی فرمت‌های متنی جدید را به اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ افزوده خواهد کرد. شرکت در حال آزمایش قابلیت‌های جدیدی بر روی واتساپ است که فرمت‌های متنی نوین را به این پیام‌رسان افزوده خواهند کرد.

در نسخه‌ی بتای واتساپ، گزینه‌های جدیدی برای قالب‌بندی متن به ارمغان آمده است. به غیر از فرمت‌های بولد، ایتالیک و زیرخطی، حالا می‌توان متن را در فرمت‌های کد، لیست بولدشده، لیست شماره‌دار و نقل قول مرتب کرد. همچنین، از کاماهای معکوس نیز می‌توان استفاده کرد.

این ویژگی‌های جدید فعلاً در نسخه‌ی ۲٫۲۴٫۲٫۹ بتای اندروید و نسخه‌ی ۲۳٫۲۱٫۱٫۷۵ بتای iOS در دسترس هستند و احتمالاً طی هفته‌های آینده به عنوان یک به‌روزرسانی عمومی در دسترس قرار خواهند گرفت.

واتساپ

واتساپ اولین بار در سال ۲۰۱۷ قالب‌بندی متن را معرفی کرد، اما آن زمان این قابلیت به شکل ابتدایی بود. اخیراً، این پیام‌رسان چندین ویژگی جدید از جمله ری‌اکشن پیام با ایموجی، اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو با کیفیت بالا، استیکر اختصاصی و ویرایش پیام را به‌روزرسانی کرده است.

واتساپ همچنین انتقال اطلاعات از گوشی اندروید به گوشی آیفون و برعکس را در به‌روزرسانی‌های جدیدش آسان‌تر کرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wabetainfo.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر