واتساپ حالا به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های مهم را در بالای چت پین کنید

whatsapp.jpg

بسیاری از ما نمی‌توانیم زندگی را بدون واتساپ تصور کنیم. در طی چند سال گذشته، این اپلیکیشن برای بسیاری از ما به یک ابزار ارتباطی اساسی تبدیل شده است.

این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که با خانواده، دوستان یا حتی شخص مورد علاقه‌تان صحبت کنید، و امروز، این شرکت قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را در بالای چت پین کنید.

قابلیت پین کردن پیام‌ها در واتساپ می‌تواند بسیاری از ما را از بلای فراموش کردن ناخوشایند نکته‌های مهم نجات دهد. این یکی از ویژگی‌هایی است که باید مدت‌ها پیش به واتساپ افزوده می‌شد، اما در نهایت این قابلیت در حال انتشار است. خبر خوب این است که همه شما می‌توانید به زودی به آن دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است، این شرکت از انتشار این قابلیت در کانال رسمی خود خبر داده است.

WhatsApp-message-pinning

آیا برای پین کردن پیام‌های واتساپ آماده‌اید؟

اگرچه این ویژگی در حال حاضر برای همه کاربران واتساپ در همه پلتفرم‌ها قابل اجرا است، شایان ذکر است که ممکن است مدتی طول بکشد تا در دسترس همه قرار بگیرد که عمری طبیعی است. پس از به‌روزرسانی، می‌توانید یک پیام را برای مدت 30 روز پین کنید. یک صفحه با پرسش‌های متداول وجود دارد که اگر می‌خواهید دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه پین کردن پیام بخوانید، می‌توانید به آن مراجعه کنید.

در حقیقت، همه واقعاً خوشحال هستیم که این ویژگی بالاخره راه خود را به اپلیکیشن واتساپ باز کرده است. برای همه کسانی که اغلب یک پیام مهم را در چت فردی یا گروهی فراموش می‌کنند، این ویژگی بسیار کاربردی خواهد بود و می‌تواند ما را از بسیاری از موقعیت‌های ناخوشایند نجات دهد. چنین ویژگی در تعدادی از پلتفرم‌های دیگر نیز وجود دارد و همه آن‌ها یک هدف را دنبال می‌کنند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، این ویژگی در حال حاضر در حال انتشار است، اما مدتی طول می‌کشد تا در نهایت در دسترس همه قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که اپلیکیشن واتساپ خود را به آخرین نسخه به روز کرده‌اید و پس از اجرای این ویژگی، مطمئن باشید که مشکلی در استفاده از آن نخواهید داشت.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر