ویرایش پیام در کانال‌های واتساپ اکنون امکان‌پذیر است

whatsapp.JPG

آیا منتظر ویرایش قابلیت پیام‌ها در کانال‌های واتساپ بودید؟ حالا با به‌روزرسانی جدید، می‌توانید به‌سادگی پیام‌های خود را در کانال‌ها ویرایش کنید.

احساس نادیده‌گرفتن نیازهای کاربران واتساپ شاید کمی ناامیدکننده به‌نظر برسد، اما این پلتفرم نشان داده است که می‌تواند مثال بارزی برای "دیر و زود دارد؛ اما سوخت‌وسوز ندارد" باشد و در نهایت مشتریان خود را راضی نگه دارد. متا بالاخره قابلیت ویرایش پیام‌ها در کانال‌ها را به واتساپ اضافه کرد. با این قابلیت، تا ۳۰ روز می‌توانید پیام‌های خود را در کانال‌ها ویرایش کنید.

به گزارش اندروید پلیس، این قابلیت تنها برای پیام‌های متنی قابل استفاده است و امکان ویرایش تصاویر و فایل‌ها وجود ندارد. واتساپ با به‌روزرسانی‌هایی مانند امکان داشتن چند حساب روی یک گوشی و افزایش امنیت، سعی می‌کند جایگاه خود را به‌عنوان پیام‌رسان برتر دنیا حفظ کند.

واتساپ قصد دارد کانال‌های خود را به محلی برای افراد یا شرکت‌ها تبدیل کند و در این راستا، پیشرفت بی‌وقفه‌ای دارد. در هفته‌های اخیر، واتساپ ویژگی‌های ارسال پیام صوتی و استیکر را بهبود بخشیده و اشتراک‌گذاری پیام‌های فردی را آسان‌تر کرده است.

اگرچه پیام‌رسان‌های رقیب مانند تلگرام از مدت‌ها قبل قابلیت ویرایش پیام در کانال‌ها را برای مخاطبان خود فراهم کرده بودند، واتساپ اکنون این قابلیت را پیاده‌سازی کرده است. به نظر می‌رسد واتساپ به این کانال‌ها که حدود دو ماه پیش به بازار عرضه شده‌اند، اهمیت زیادی می‌دهد. افراد و شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های خود را در کانال‌ها تا حداکثر ۳۰ روز پس از ارسال، ویرایش کنند.

واتساپ پس از ویرایش پیام‌ها در کانال، زمان ویرایش را به کاربران نشان می‌دهد. این امر جلوی تغییر پیام‌هایی که دیگران دیده‌اند را بدون آگاهی آنان، می‌گیرد.

ویرایش کردن پیام‌ها در کانال‌های واتساپ بسیار آسان است. برای این کار باید روی پیام ارسالی خود ضربه بزنید تا منوی سه‌نقطه‌ای نمایش داده شود. در ادامه، باید گزینه‌ی "Edit" را انتخاب کنید تا بتوانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید. برای ویرایش پیام‌ها در کانال‌های واتساپ از طریق مرورگر نیز باید دقیقاً همین مراحل را طی کنید.

واتساپ درباره‌ی ویرایش پیام‌ها در این پلتفرم، سه نکته را در "FAQs" (پرسش‌های متداول) ذکر کرده است: ۱. پیام‌های کانال‌ها تنها تا ۳۰ روز پس از ارسال قابل ویرایش هستند؛ ۲. کاربران حاضر در کانال پس از ویرایش هر پیام، اعلانی دریافت نمی‌کنند؛ ۳. ویرایش پیام‌های تصویری، صوتی یا فایل‌های دیگر در کانال‌ها امکان‌پذیر نیست و تنها می‌توانید پیام‌های متنی خود را ویرایش کنید.

واتساپ در یک ماه اخیر به‌روزرسانی‌های متعددی را منتشر کرده است؛ اما احتمالاً امکان استفاده از چند حساب روی یک دستگاه، مهم‌ترین به‌روزرسانی این پیام‌رسان محسوب می‌شود.

متا با جدی‌ترگرفتن امنیت واتساپ، از مدت‌ها قبل قابلیت ورود با اثرانگشت را نیز برای کاربران فراهم کرده است. طبق گزارش‌ها، واتساپ در‌حال‌حاضر روی بهبود گزینه‌های قالب‌بندی پیام‌ها کار می‌کند. به‌نظر می‌رسد واتساپ به‌هیچ‌وجه قصد ندارد عنوان "پیام‌رسان برتر دنیا" را به رقبا واگذار کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidpolice

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر