واتس‌اپ ویژگی‌های جدیدی را برای کانال‌ها معرفی کرده است؛ ارسال پیام صوتی و برگزاری نظرسنجی

whatsapp.jpg

واتس‌اپ از سال جاری امکان ایجاد کانال برای کاربران خود را ارائه داده است. در حال حاضر، این شرکت ویژگی‌های جدیدی را برای کانال‌ها معرفی کرده است و احتمالاً بزرگ‌ترین آن، امکان ارسال پیام‌های صوتی می‌باشد.

حالا ادمین‌های کانال می‌توانند پیام‌های صوتی به اعضای کانال خود ارسال کنند. این ویژگی بر اساس گزارش‌ها توسط Bad Bunny، رپر پورتوریکویی آزمایش شده و اکنون به تمام کاربران فراهم شده است.

قابلیت ارسال پیام‌های صوتی در کانال‌ها یکی از ویژگی‌های جدید واتس‌اپ است که به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام خود را به راحتی و بدون نیاز به تایپ‌کردن ارسال کنند. بر اساس گزارش‌ها، کاربران واتس‌اپ روزانه 7 میلیارد پیام صوتی ارسال می‌کنند که افزودن این ویژگی به کانال‌های واتس‌اپ به عنوان یک تصمیم منطقی و مورد انتظار به نظر می‌رسد.

e1cb5ce0-b501-11ee-b7bf-4fd82bf3c591.webp

همچنین ادمین‌ها اکنون قادرند در کانال‌ها نظرسنجی برگزار کرده و کاربران بتوانند به آن پاسخ دهند. به‌علاوه، حالا به کانال‌ها اجازه داده شده تا حداکثر 16 ادمین داشته باشند.

در زمینه کاربران، حالا آن‌ها می‌توانند به‌روزرسانی‌های یک کانال را به عنوان استاتوس شخصی خود به اشتراک بگذارند. این امکان به کاربران این اجازه را می‌دهد تا در صورت تمایل، پیام‌های صوتی کانال‌ها را در استاتوس خود به اشتراک بگذارند. تمام این ویژگی‌ها هم‌اکنون برای تمام کاربران واتس‌اپ در سراسر جهان قابل دسترسی هستند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر