واتساپ به‌زودی به مدیران گروه اجازه می‌دهد تا پیام‌های کاربران را حذف کنند

whatsapppp.jpg

این روزها واتساپ در حا آزمایش قابلیتی است تا به مدیران گروه این اجازه داده شود تا بتوانند همه پیام‌های گروه را که افراد مختلف ارسال کرده‌اند را پاک کنند.

شبکه اجتماعی واتساپ که هر روز خبری مبنی بر آپدیت و قابلیت‌های جدید آن منتشر می‌شود؛ حالا به دنبال این است که قدرت ادمین‌ها را افزایش دهد و به‌زودی به آن‌ها اجازه می‌دهد هر پیامی، ازجمله پیام‌های ارسال‌شده توسط سایر اعضا را از چت گروهی حذف کنند.

وب‌سایت mspoweruser، گزارش می‌دهد که این ویژگی در حال توسعه است و توسط WABetaInfo در آخرین به‌روزرسانی واتساپ برای اندروید 2.2.22.1.1 منتشر شد. بااین‌تفاسیر، مدیران گروه‌ها می‌توانند هر پیامی را حذف کنند؛ اما مثل همیشه پس از انجام این کار، پیامی مبنی بر حذف شدن پیام به جای آن باقی خواهد ماند.

IMG_20122021_084642_822_x_522_pixel.jpg
-

این قابلیت اکنون برای همه کاربران بتا در دسترس نیست و در حال حاظر مخفی است و فقط در آخرین نسخه‌ی بتا قابل دسترس خواهد بود.

واتساپ هنوز روی این ویژگی کار می‌کند و مشخص نیست چه زمانی آن را عرضه خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MSPOWERUSER

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر