توستر Xbox Series X لوگو ایکس باکس را روی نان تست حک می‌کند

Xbox toster.jpg

توستر ایکس باکس سری اس به صورت رسمی معرفی شده است و اکنون کاربران آمریکایی می‌توانند با استفاده از آن لوگوی ایکس باکس را بر روی نان خود حک کنند.

پس از معرفی یخچال کوچک ایکس باکس سری ایکس، حالا نوبت به نوآوری دیگر ایکس‌باکس برای آشپزخانه رسیده است. علاقه‌مندان به ایکس‌باکس و نان تست می‌توانند توستر ایکس باکس سری اس را از فروشگاه آمریکایی والمارت تهیه کنند. این توستر به دلیل دریافت بازخوردهای مثبت بسیار، مورد توجه قرار گرفته است.

نان‌های تست شده با لوگوی ایکس باکس در توستر ایکس باکس سری اس با رنگ مشکی سفید، برای اولین بار در یک سایت فرانسوی مشاهده شد. در ابتدا این عکس به نظر می‌آمد که یک شوخی هوشمندانه ویرایش شده است، اما در نهایت تأیید شد که واقعی است.

xbox-series-s-toaster2

توستر رسمی ایکس باکس سری اس مناسب برای تست نان، بیگل، وافل و سایر غذاها است و لوگوی رسمی کنسول ایکس باکس را بر روی آن حک می‌کند.

توستر ایکس باکس سری ایکس نان را در ۶ درجه‌ی مختلف تست می‌کند و به دلیل رنگ آمیزی مناسب، به راحتی می‌تواند با سایر لوازم آشپزخانه هماهنگ شود.

هر دو ایکس باکس سری ایکس و اس، در زمان عرضه، موضوع بسیاری از میم‌های اینترنتی بودند. به دلیل شکل جالب و غیرمعمول سری اس، از آن زمان مردم این را به هر چیزی و گاهی به توستر تشبیه می‌کردند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: walmart

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر