شیائومی دو هدفون بی‌سیم ایرباد با قیمت مناسب، شارژدهی ۱۰ ساعته و قابلیت حذف نویز (ANC) را معرفی کرد

redmi buds 5.jpg

شیائومی اخیراً دو هدفون بی‌سیم جدید را معرفی کرده است که با در نظر گرفتن قیمت آن‌ها، امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

در یک رویداد بین‌المللی امروز، شیائومی دستگاه‌های مختلف برند ردمی را معرفی نمود. این رویداد به رونمایی از گوشی‌های شیائومی سری ردمی نوت ۱۳ و ردمی نوت ۱۳ پرو 4G و سایر محصولات مرتبط پرداخت.

علاوه بر این، شیائومی سری هدفون ردمی بادز ۵ را به صورت دو مدل برای عرضه جهانی معرفی نمود. این هدفون‌ها که در سال گذشته در چین معرفی شده بودند، با مشخصات یکسان به بازار جهانی عرضه خواهند شد.

redmi-buds-5-white-black-blue

ایربادهای ردمی بادز ۵ پرو و ردمی بادز ۵ دارای سری سیلیکونی و یک ساقه هستند و طراحی آن‌ها به یاد ایرپاد پرو افتاده است. این هدفون‌ها قابلیت تشخیص خروج از گوش را دارند و موسیقی را به صورت خودکار متوقف می‌کنند. هر دو هدفون شیائومی دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب هستند.

redmi-buds-5-pro-white-black-blue

ردمی بادز ۵ با درایورهای ۱۲٫۴ و ۱٫۶ میلی‌متری عرضه می‌شود. مدل پرو همچنین دارای ساب‌ووفر ۱۱ میلی‌متری و توییتر ۱۰ میلی‌متری است. هر دو مدل پایه و پرو با سه سطح حذف نویز فعال (ANC) به ترتیب تا ۴۶ و ۵۲ دسی‌بل تجهیز شده‌اند.

هر دو هدفون دارای سه حالت شفافیت برای آگاهی از محیط اطراف می‌باشند. بادز ۵ دارای دو میکروفون و بادز ۵ پرو با سه میکروفون تجهیز شده‌اند.

girl-using-redmi-buds-5-pro-white

سری ردمی بادز ۵ با بلوتوث ۵٫۳ عرضه می‌شود و امکان اتصال به دو دستگاه به‌طور هم‌زمان را دارد. همچنین، این هدفون‌ها از قابلیت Google Fast Pair نیز پشتیبانی می‌کنند. ادعا می‌شود که هر دو هدفون می‌توانند تا ۱۰ ساعت استفاده مداوم و ۴۰ ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ فراهم کنند.

redmi-buds-5-pro-black

سری ردمی بادز ۵ در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه می‌شود. این هدفون‌ها ممکن است جایگزین مناسبی برای سری ردمی بادز ۴ در لیست بهترین هدفون‌های بی‌سیم شوند. قیمت هدفون شیائومی ردمی بادز ۵ تقریباً ۴۶ دلار و قیمت هدفون ردمی بادز ۵ پرو نزدیک به ۷۸ دلار اعلام شده است.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mi.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر