ردمی بادز 5 با فناوری حذف نویز و شارژدهی بالای باتری معرفی شد

kjlhjhjk.jpg

شیائومی به تازگی ایرباد بی‌سیم جدید خود با نام ردمی بادز 5 را معرفی کرده است. این ایرباد با قیمت کمتر از 30 دلار عرضه می‌شود و از ویژگی‌های مهمی مانند تکنولوژی حذف نویز بهره می‌برد.

ردمی بادز 5 می‌تواند یک گزینه مناسب برای گوشی‌های جدید سری ردمی نوت 13 باشد. اخیراً گوشی‌های ردمی نوت 13 و نوت 13 پرو به همراه ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس معرفی شده‌اند.

مشخصات ایرباد ردمی بادز 5

طراحی این ایرباد جدید با نسل قبلی متفاوت است؛ در حالی که نسل قبلی بدون ساقه بود، ردمی بادز 5 از ساقه استفاده می‌کند. این ایرباد با تکنولوژی حذف نویز تا 46 دسی‌بل بهره می‌برد و امکان تنظیم این تکنولوژی بر اساس نیازهای کاربران وجود دارد. همچنین این ایرباد تا 3 حالت مختلف برای تکنولوژی حذف نویز ارائه می‌دهد، که شامل حالت شفافیت برای شنیدن صداهای محیطی نیز می‌شود.

Redmi-Buds-5-1.jpg.webp

ردمی بادز 5 از فناوری حذف نویز مناسبی برای تماس‌ها و گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کند و از یک الگوریتم هوش مصنوعی جدید برخوردار است. همچنین این ایرباد دارای دو میکروفن برای حذف نویز بهتر در هنگام مکالمات است.

کیفیت صدا در ردمی بادز 5 بهبود یافته است، به لطف استفاده از درایورهای 12.4 میلی‌متری با دیافراگم دارای پوشش تیتانیوم. این ایرباد همچنین از باتری با طول عمر بالا بهره می‌برد.

104.webp

ردمی بادز 5 همراه با کیس قابل شارژ خود تا 40 ساعت شارژدهی دارد و از فناوری شارژ سریع از طریق پورت USB-C نیز پشتیبانی می‌کند. با شارژ کوتاه 5 دقیقه، می‌توانید تا 2 ساعت از ایربادها استفاده کنید. این ایرباد همچنین از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند.

Redmi-Buds-5-2-910x600.jpg

نسخه خاصی از این ایرباد با همکاری شرکت AAPE عرضه می‌شود که از طراحی ویژه‌ای نسبت به نسل قبلی برخوردار است.

اگرچه این محصول در چین معرفی شده است، انتظار می‌رود که در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. قیمت تقریبی ردمی بادز 5 حدود 27 دلار است، و نسخه AAPE با قیمت حدود 40 دلار در دسترس خواهد بود. احتمالاً در بازارهای جهانی، این محصول با قیمتی بیشتر عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mi.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر