ایربادهای ردمی بادز 4 و 4 پرو رونمایی شدند

redmibuds4.JPG

شب گذشته ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو با قیمتی خوب در چین رونمایی شدند. این محصولات قرار است که در بازارهایی که وان پلاس بادز Z2 و ریلمی بادز در آن حضور دارند به رقابت بپردازند. این دو محصول با درایورهای پویای 10 میلی‌متری صدای خوبی را به گوش کاربر می‌رسانند و از هوش مصنوعی بهره می‌برند.

هر دو این هدفون‌های بی‌سیم طراحی تو گوشی دارند. مدل پایه و استاندارد این هدفون سایز کوچک‌تری دارد و در مدل پرو می‌توانیم دسته‌هایی شبیه ایرپاد اپل را ببینیم. هر دو دستگاه از کنترل‌های لمسی بهره می‌برند و هر دو با استاندارد IP54 از خود در برابر تعریق بدن محافظت می‌کنند.

حذف نویز در ردمی بادز 4 و 4 پرو

این ایربادزها با فناوری حذف نویز راهی بازار خواهد شد که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. مدل پرو از صدای HiFi و استریوی مجازی هم بهره می‌برد. در مدل استاندارد بنا بر گفته ردمی تا 35 دسیبل شاهد حذف نویز خواهیم بود و در همین موضوع مدل پرو تا 43 دسیبل نویزها را کاهش می‌دهد. این دو دستگاه حالت شفافیت دوگانه هم دارند تا صدای محیط را به گوش کاربر برسانند.

FThVkUzWUAAQmaf.jpg
-

ردمی 4 پرو با تاخیر 59 میلی‌ثانیه‌ای به درد کاربران حرفه‌ای می‌خورد. هر دو مدل از فناوری بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کنند. عمر باتری ردمی 4 و 4 پرو به همراه کیس شارژر به ترتیب 30 و 36 ساعت اعلام شده است. هر دو دستگاه همچنین قادرند پس از باز کردن درب کیس شارژر به‌سرعت به موبایل وصل شوند.

FThTz2WX0AAFJPc.jpg
-

مدل استاندارد ردمی بادز 4 با قیمت 29 دلار و ردمی 4 پرو با قیمت 55 دلار راهی بازار خواهد شد. تاریخ عرضه این دو دستگاه 10 خرداد اعلام شده ولی فعلا حرفی از تاریخ جهانی آن‌ها به میان نیامده است. مدل معمولی این ایرباد در رنگ‌های سفید و آبی روشن و مدل پرو در رنگ‌های مشکی و سفید به فروش می‌رسند. شیائومی همچنین امروز از سری گوشی‌های ردمی نوت 11T پرو شامل مدل‌های پرو و پرو پلاس با پردازنده دیمنسیتی 8100 و همچنین دستبند هوشمند می بند 7 رونمایی کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر