افشلگر معروف اپل: علاوه بر آیفون، محصولاتی مانند ایرپاد هم به درگاه USB-C مجهز می‌شوند

apple.JPG

هفته گذشته شاهد اخباری بودیم که آیفون‌های سری 15 به بعد با درگاه USB-Cراهی بازار خواهند شد. در ابتدا افشاگر معروف کمپانی اپل یعنی مینگ چی کو، این خبر را منتشر کرد و در ادامه خبرگزاری بلومبرگ نیز با گزارش دقیق خود بر این اخبار صحت بخشید. حالا کو مدعی شده که کوپرتینویی‌ها در سایر محصولات خود از جمله ایرپاد هم از خیر درگاه لایتنینگ می‌گذرند و به استفاده از USB-C روی می‌آورند.

مینگ چی کو در متنی که منتشر کرده گفته که شرکت اپل در تولید یک موبایل بدون درگاه ظاهرا بیش از اندازه جاه‌طلبانه و دور از دسترس بوده است. او گفته، انتظار می‌رفت که در سال 2021 شاهد یک موبایل بدون درگاه باشیم اما هنوز این شرکت در حال انجام آزمایشات است و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها چنین موبایلی راهی بازار شود.

کو همچنین می‌گوید که تولید یک آیفون بدون درگاه به خاطر محدودیت‌هایی که در فناوری‌های بی‌سیم و اکوسیستم نابالغ مگ‌سیف وجود دارد، باعث بروز مشکلات بیشتری خواهد شد. این تحلیلگر مشهور می‌گوید کوپرتینویی‌ها علاوه بر این تلفن هوشمند جدید، درگاه USB-C را به محصولات دیگری که هم‌اکنون از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کنند، می‌آورند. این محصولات شامل ایرپاد، مجیک کیبورد، مجیک ترک‌پد، مجیک ماوس و باتری مگ‌سیف آیفون می‌شوند.

First-Look-at-Magic-Keyboard-Magic-Mouse-and-Magic-Trackpad.jpeg
-

مینگ-چی کو هنوز دقیقا تاریخ عرضه این دستگاه‌ها را اعلام نکرده اما می‌گوید در آینده نزدیک باید منتظر رونمایی از آن‌ها باشیم. در مجموع به نظر می‌رسد که طرفداران اپل بالاخره پس از مدت‌ها می‌توانند به یکی از درخواست‌های اصلی خود دست پیدا کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: indianexpress

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر