ردمی‌ بادز 5 پرو با فناوری حذف نویز فعال در چین معرفی شد

redmi.jpg

شیائومی، تعداد زیادی از محصولات خود را تحت برند ردمی به بازار عرضه کرده است، از جمله گوشی‌های سری K70 و ردمی واچ 4.

این شرکت به تازگی محصول جدیدی به نام ردمی‌ بادز 5 پرو معرفی کرده است که به عنوان یک نسخه پیشرفته از بادز 5، در اوایل امسال به بازار آمد. این هدفون‌های TWS جدید، بهترین کیفیت صدا را در خانواده هدفون‌های ردمی ارائه می‌دهند. در ادامه، مشخصات این هدفون، یعنی ردمی‌ بادز 5 پرو را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

مشخصات ردمی‌ بادز 5 پرو:


ردمی بادز 5 پرو دارای طراحی مشابه نسخه غیرحرفه‌ای خود با ساقه است و دارای استاندارد IP54 ضدآب و گردوغبار می‌باشد.

از نظر صوتی، این هدفون مجهز به یک تیوتر 10 میلی‌متری و یک ساب ووفر دینامیک 11 میلی‌متری است تا کیفیت صدای بسیار عالی را فراهم کند. توانایی حذف نویز فعال این هدفون تا 52 دسی‌بل بوده و دارای تنظیم تطبیقی ​​هوش مصنوعی و باند فرکانس کاهش نویز فوق عریض 4 کیلوهرتز است.

ردمی بادز

این هدفون از کدک LHDC 5.0 برای پخش صدای با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند و قابلیت صدای فضایی برای تجربه 360 درجه فراگیر را داراست. حالت شفافیت سه‌سطحی به کاربران این امکان را می‌دهد که اطلاعات بیشتری از محیط اطراف خود داشته باشند و همچنین قابلیت حذف صدای باد برای بهبود کیفیت تماس نیز دارند.

ردمی بادز 5 پرو با باتری‌ای که عمر 38 ساعته دارد، این ایرباد در حالت عادی و با استفاده از فناوری حذف نویز فعال به‌ترتیب 10 و 6.5 ساعت شارژدهی دارد.

هدفون جدید ردمی در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه شده و قیمت آن 399 یوان (56 دلار) است.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر