شیائومی تلویزیون ۸۵ اینچ مینی LED و یخچال چهاردر رونمایی کرد

hjkgyhjk.JPG

روز گذشته، شیائومی همراه با دو گوشی و ساعت هوشمند جدید، از تلویزیون مینی LED و یخچال نیز رونمایی کرد. تلویزیون ۸۵ اینچی برتری شیائومی با نمایشگر مینی LED با قیمتی کمتر از رقبا عرضه شد.

شیائومی در اعلامیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که تلویزیون ۸۵ اینچ جدیدش با پوشش ۹۴ درصدی فضای رنگی DCI-P3 و قابلیت نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ، عملکرد بسیار برتری دارد.

تلویزیون S Pro شیائومی دارای نرخ نوسازی متغیر ۴۴ تا ۱۴۴ هرتز است و از دو درگاه HDMI 2.1 بهره می‌برد. در حالت گیمینگ، نرخ نوسازی آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد و از فناوری MEMC نیز پشتیبانی می‌کند.

xiaomi-refrigriator-2023-smart

همچنین، شیائومی یخچال هوشمند چهار در ۵۲۱ لیتری تحت برند میجیا را معرفی کرده است که با داشتن لولای ویژه‌ای تا ۱۸۰ درجه باز می‌شود و از فناوری ضد سرمازدگی برای حفظ تازگی مواد غذایی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، شیائومی ماشین لباس‌شویی ۱۰ کیلوگرمی هوشمند جدیدی را معرفی کرد که به ۲۶ حالت تمیزکنندگی دسترسی دارد و قادر است جنس لباس‌ها را تشخیص دهد.

xiaomi-2023-10kg-washing-machine

هنوز قیمت یخچال و ماشین لباس‌شویی جدید شیائومی اعلام نشده است. قیمت تلویزیون جدید شیائومی از ۹٬۹۹۹ یوان (۱٬۳۶۶ دلار) آغاز می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mi.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر