احتمالاً پرچمداران گلکسی S22 با تأخیر به‌ دست مشتریان می‌رسند

سامسونگ.jpg

اخبار این روزهای سامسونگ حاکی از آن است که به دلیل استقبال فراوان از گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۲، این دستگاه‌ها با کمبود روبه‌رو هستند و با تاخیر به دست کاربران خواهند رسید.

چند هفته پیش مراسم آنپکد 2022 سامسونگ برگزار شد و از پرچمداران جدید این کمپانی پرده‌برداشته شد، به‌ نظر می‌رسد که علاقه‌مندان از سری جدید گوشی‌های سامسونگ استقبال بسیار خوبی کرده‌اند و همین باعث شده است تا سامسونگ نتواند نیاز تمام مشتریان را تأمین کند. به‌ گزارش سم‌موبایل، نگاهی اجمالی به وب‌سایت رسمی سامسونگ نشان می‌دهد که افراد برای دستیابی به گوشی خود باید تا ماه مارس صبر کنند.

برخی از رسانه‌ها خبر از عرضه نسخه‌های گلکسی اس ۲۲ اولترا داده‌اند که تا ماه آوریل این کاربران باید منتظر بمانند. برحسب اتفاق در گزارشی دیگر پیش‌ از رونمایی سری اس ۲۲ اعلام شد که سامسونگ احتمالاً عرضه‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا را تا سه‌ ماه به تعویق خواهد انداخت و اکنون ظاهراً قضیه جدی است. گفته می‌شود که انواع گلکسی اس ۲۲ Carrier-locked توسط اپراتور بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. وب‌سایت PCMag یادآورد شد که مشتریان T-Mobile و Verizon نیز باید تا ماه مه منتظر بمانند که گوشی پرچم‌دار خود را دریافت کنند.

با توجه‌ به افزایش درخورتوجه مشخصات در سری گلکسی S22، تقاضای بالای آن نیز قابل درک است و سامسونگ حتی با پیش‌بینی این سناریو تولید قطعات را تا ۲۰ درصد افزایش داد. مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس شخصاً از تأسیسات تولیدی در ویتنام بازدید کرد تا از عرضه‌ی ثابت این گوشی‌های پرچم‌دار اطمینان حاصل کند.

به‌ نظر می‌رسد که مشکل کمبود فقط به سری گلکسی اس ۲۲ اختصاص ندارد؛ زیرا سامسونگ آمریکا نیز مجبور شد پیش‌فروش گلکسی تب اس ۸ را به‌ دلیل افزایش تقاضا متوقف کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر