نرم افزار Whiteboard مایکروسافت تعامل داشتن را در کلاس درس برای شما راحت می کند!

نرم افزار Whiteboard مایکروسافت تعامل داشتن را در کلاس درس برای شما راحت می کند!

مایکروسافت همیشه در صنعت ساخت وسایل آموزشی یک سازنده کلیدی بوده است و نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که بخش بزرگی از کارهای این سازنده در این صنعت به صورت بشر دوستانه صورت می گیرد. این اقدامات جنبه تجاری نیز دارند به این نحو که ردموند در قالب آن ها حمایت از مدارس و دانشگاه ها را برای استفاده بهتر از محصولات آینده اش بر عهده می گیرد. چنین فعالیت هایی نتایج سودمند زیادی دارند که یکی از آن ها نرم افزار وایت برد می باشد.

ردموند در ماه ژوئن ( 12 خرداد تا 10 تیر ) از ساخت این نرم افزار خبر داد و هم اکنون آن را در ویندوز استور به طور رایگان در اختیار کاربران گذاشته است. این برنامه همان طور که از نامش پیداست یک پلت فرم تعاملی ویندوز می باشد که تجربه کار با وایت برد را برای کاربر ارتقاء می بخشد. از آنجایی که این محصول یک اپلیکیشن x86 است و بر روی ویندوز 10 قابل اجرا می باشد، کاربران می توانند از آن بر روی رایانه های پشتیبانی کننده این محصول که به وایت برد تعامل پذیر مرتبط می باشند، استفاده کنند.

نرم افزار وایت برد داده های ورودی لمسی را پشتیبانی می کند از این رو امکان کشیدن نقشه ها و ترسیمات ساده بر روی آن وجود دارد. این محصول علاوه بر این قابلیت پشتیبانی قلم های دیجیتال را نیز دارد.

 از دیگر ویژگی های وایت برد می توان به فراهم کردن امکان کار کردن با اشکال ساده، ارائه دسترسی به مطالب موجود در سایت ها و الگوریتم های آن با قابلیت شناسایی دست خط و اشکال اشاره کرد که یک تجربه تعاملی بهتر را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم می سازد. 

ویژگی برتر وایت برد متصل بودن آن می باشد که امکان کار در فضای همکاری OneNote Class Notebook را در اختیار کاربر می گذارد؛ این امر باعث می شود که این نرم افزار بتواند به سادگی با سیستم مدیریت یادگیری مایکروسافت (LMS) یکپارچه شود و از این طریق انتقال اطلاعات را بین کلاس های درس و سیستم های متصل به آن ها فراهم آورد؛ برآیند این ارتباط در نهایت یک سیستم مدیریت تکالیف درسی است که یکپارچگی بین یاد دهندگان و یاد گیرندگان را بهبود می بخشد.

همان طور که گفته شد شما هم اکنون می توانید نسخه اولیه این نرم افزار را به طور رایگان برای هر رایانه ای که از سیستم عامل ویندوز 10 بهره می برد، دانلود کنید. این نرم افزار علاوه بر این Surface Hub مایکروسافت را نیز پشتیبانی می کند.

 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر