مدیرعامل های مایکروسافت، اپل، گوگل و… در همایش تکنولوژی ترامپ شرکت خواهند کرد

مدیرعامل های مایکروسافت، اپل، گوگل و… در همایش تکنولوژی ترامپ شرکت خواهند کرد

قرار است رهبران بزرگترین شرکت های تکنولوژیکی دنیا در روز چهارشنبه در همایشی به دعوت رئیس جمهور بعدی آمریکا شرکت داشته باشند. تیم کوک مدیر عامل اپل، لری پیج مدیرعامل الفابت (کمپانی مادر گوگل)، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت، جینی رومتی مدیرعامل IBM، برایان کرزانیک مدیرعامل اینتل، جف بزوس مدیرعامل آمازون، چاک رابینز مدیرعامل سیسکو، سافرا کاتز مدیرعامل اوراکل و شریل سندبرگ مدیرعملیاتی فیسبوک بخشی از مهمانان دعوت شده به این همایش هستند.

تقریبا همه ی این افراد در انتخابات از هیلاری کلینتون حمایت می کردند و از انتخاب ترامپ اصلا خوشنود نیستند. دونالد ترامپ با بعضی از این افراد در گذشته حتی مشاجره ی لفظی نیز داشته است، مثلا چندین بار به خاطر استفاده از کارخانه های خارج آمریکا و باز نکردن قفل آیفون یک تروریست، تیم کوک را مورد اتهام قرار داده است.

با توجه به اینکه ترامپ و این افراد اختلاف نظرهای بسیاری دارند به نظر می رسد که برگذاری این همایش بر عهده ی پیتر تیل، یکی از اعضای هیئت مدیره فیسبوک بوده که در انتخابات به صورت فعالانه ای از ترامپ حمایت می کرد.

احتمالا مکالمات در این نشست بسیار جالب خواهند بود. بعضی از این رهبران تکنولوژیکی در حال حاضر به شدت ترامپ را مورد انتقاد قرار میدهند. بزوس، مدیرعامل آمازون که مالک خبرگزاری واشنیگتن پست نیز هست این روزها انتقادات زیادی را متوجه دونالد ترامپ و تیم او کرده است. البته در این بین افرادی مثل سافرا کاتز، مدیرعامل اوراکل نیز وجود دارند که حامی ترامپ بوده باشند. باید منتظر باشیم و ببینیم که نتیجه ی این نشست چه خواهد بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر