اسکایپ ترجمه همزمان را در اختیار کاربران گوشی های همراه و خطوط تلفنی زمینی می گذارد!

اسکایپ ترجمه همزمان را در اختیار کاربران گوشی های همراه و خطوط تلفنی زمینی می گذارد!

ترجمه همزمان دیگر تنها در انحصار کاربرانی که از نرم افزار اسکایپ استفاده می کنند، نیست زیرا این سازنده تصمیم گرفته است که آن را برای کاربرانی که از گوشی های همراه و خطوط زمینی تلفن استفاده می کنند نیز قرار دهد.

برای استفاده از این ویژگی کاربران باید جدیدترین نسخه بتای نرم افزار اسکایپ را داشته باشند و علاوه بر این در برنامه اینسایدر ویندوز نیز عضو باشند. کاربران همچنین در هنگام برقراری تماس باید در حساب اسکایپ خود اعتبار داشته باشند تا بتوانند از این قابلیت ویژه استفاده کنند. 

در هنگامی که می خواهید یک مکالمه ترجمه شده داشته باشید باید کلید " translate " را فعال کنید و سپس زبان مکالمه ای را که می خواهید به ترجمه آن دسترسی داشته باشید، انتخاب نمایید؛ بعد از انجام این کار هر دو طرف مکالمه با یک تاخیر زمانی کوتاه ترجمه مورد نظر خود را دریافت می کنند.

ویژگی جدید اسکایپ زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی ( ماندارینی )، ایتالیایی، پرتغالی ( برزیلی )، عربی و روسی را پشتیبانی می کند. 

منبع خبر: nextpowerup

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر