لیست بهترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اپ‌استور اپل در سال 2016 منتشر شد

لیست بهترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اپ‌استور اپل در سال 2016 منتشر شد

اخیرا شرکت بزرگ اپل لیست بهترین اپلیکیشن‌های سال 2016 را برای App store, iTunes Store و iBooks Store منتشر کرد؛ که در این لیست نام اپلیکیشن Prisma به عنوان بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس سال و بازی Clash Royale به عنوان بهترین بازی iPhone سال دیده می‌شود.

اپلیکیشن Prisma که در ژانویه 2016 منتشر شده است، طراحی شده تا عکس های شما را با استفاده از فیلترهای متنوع به کاری هنری تبدیل کند.
اپلیکیشن Prisma در سال 2016 توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرد و به طور مرتب فیلترهای هنری جدیدی را معرفی کرد.

بازی Clash Royale که به عنوان بهترین بازی سال 2016 انتخاب شده است، در مارچ 2016 منتشر شد. بازی بر پایه‌ی کارت که بازیکنان را تشویق میکند تا با جمع‌آوری کارت های متعددی از دنیای Clash of Clans به دوئل با بازیکنان دیگر بپردازند.

همچنین Apple بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها برای iPad, Apple TV و Apple watch را انتخاب کرده است که در لیست زیر اسامی آن ها را مشاهده می کنید:
بهترین اپلیکیشن سال iPhone:
Prisma
بهترین بازی سال iPhone:
Clash Royale

بهترین اپلیکیشن سال iPad:
Sketchbook Motion
بهترین بازی سال iPad:
Severed

بهترین اپلیکیشن سال Apple TV:
Twitter
بهترین بازی سال Apple TV:
Riptide GP: Renegade

بهترین اپلیکیشن سال Apple Watch:
MySwimPro – Personal Swim Trainer
بهترین بازی سال Apple Watch:
Field Day

بهترین اپلیکیشن سال Mac:
Bear
بهترین بازی سال Mac:
Life is Strange

همچنین اپل اپلیکیشن تغییر چهره MSQRD را به عنوان دومین اپلیکیشن سال iPhone و بازی Reigns را به عنوان دومین بازی سال iPhone معرفی کرده و هر دوی آن ها را در کنار بهترین‌ها در بنر اصلی App Store به نمایش گذاشته است.

در دو بخش جدید در App Store با عنوان 10 اپلیکیشن برتر سال و 10 بازی برتر سال، 10 اپلیکیشن و بازی برتر که توسط مسئولان اپل انتخاب شده‌اند را به نمایش گذاشته‌اند که اپلیکیشن‌هایی مثل Quartz, Vogue, Hyper, Plants vs. Zombies, Rodeo Stampede, … در میان آن‌ها دیده می شود.

همچنین بخش‌های مختلفی از اپلیکیشن‌ها در موضوعات مختلف از جمله: بازی‌هایی با قابلیت بازی کردن با یک دست، بازی‌های کارتی، بازی‌های اشخاص معروف (Celebrity ها)، اپلیکیشن‌های ساخت فیلم، بازی‌های Tap-based (بر پایه‌ی ضربه زدن)، اپلیکیشن‌های سازنده (Productivity)، اپلیکیشن‌های خرید، بازی‌های مستقل (indie)، اپلیکیشن‌های کد نویسی و غیره.

در App Store دستگاه‌های Mac نیز، اپل لیست کامل انتخاب هایش برای بهترین اپلیکیشن‌های Mac را با انتخاب هایی از جمله:
Spark, Polarr Photo Editor, Mini Metro, Doo, XCOM 2, Darkest Dungeon, Day One, Layers of fear و OmniGraffle 7.
منتشر کرده است.

در آخر اپل اپلیکیشن‌هایی که به طور کلی بر اساس جدول‌های App Store در طول سال بهترین هستند را معرفی کرده که در‌میان این اپلیکیشن‌ها، Snapchat برترین اپلیکیشن رایگان iPhone و !Heads Up برترین اپلیکیشن پولی iPhone شناخته شده‌اند.
برای iPad نیز YouTube برترین اپلیکیشن رایگان و Minecraft: Pocket Edition برترین اپلیکیشن پولی شناخته شده‌اند.
و در Apple TV هم، Netflix برترین اپلیکیشن رایگان و Earthlapse TV برترین اپلیکیشن پولی شناخته شده‌اند.
تمامی بهترین اپلیکیشن‌های انتخابی اپل را می‌توان در App Store مشاهده کرد، لیست‌های مشابهی نیز برای برترین موسیقی ها، شوهای تلویزیونی، فیلم‌ها، و کتاب‌ها در iTunes و iBook Stores وجود دارند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر