ضدویروس پاندا گواهینامه VB100 ویندوز 10 دریافت کرد

ضدویروس پاندا گواهینامه VB100 ویندوز 10 دریافت کرد

مؤسسه Virus Bulletin کار آزمایش و ارزیابی آنتی‌ویروس‌ها را برعهده دارد. این مؤسسه در آخرین آزمون مقایسه‌های خود در سال 2016 که بر روی نحوه عملکرد و پوشش‌های امنیتی آنتی‌ویروس‌ها در ویندوز 10 انجام داد، گواهینامه ممتاز VB100 را به ضدویروس «پاندا» اعطا کرد.

امروزه ویندوز 10 به سیستم‌عامل از پیش‌تعیین‌شده برای بسیاری از رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌ها تبدیل شده و این مسئله موجب شده تا کاربران برای انتخاب نرم‌افزارهای مورد نیاز خود به‌دنبال گواهینامه‌ها و تاییدیه‌های معتبر باشند تا با خیال راحت از نرم‌افزارها استفاده کنند.

اما اولین ویژگی که در سیستم‌عامل جدید مایکروسافت اضافه شده اینکه مانند یک سرویس ابری طراحی شده و کاربر می‌تواند هر چیزی را با مایکروسافت به اشتراک بگذارد؛ هرچند شاید کاربران این قابلیت را یک تهدید بدانند. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های ویندوز 10 این است که با توجه به سلایق و سوابق بازدید کاربران از صفحات اینترنتی، پیشنهاداتی را به شکل تبلیغ ارائه می‌‌کند که این مورد هرچند جذاب است؛ ولی می‌تواند آزار‌دهنده باشد.

از طرفی این موضوع تهاجمی نیز به نظر می‌آید؛ چرا که شرکت مایکروسافت باید دسترسی وسیعی به اطلاعات شخصی کاربر داشته باشد تا بتواند سلایق وعلاقمندی‌های کاربران را حدس بزند. اگر این سیستم‌عامل جدید هنوز شما را به استفاده از آن متقاعد نکرده و ترجیح می‌دهید اطلاعات خود را خصوصی نگه دارید، می‌توانید بعد از نصب ویندوز 10 از یک نرم‌افزار ضدویروس معتبر مانند «پاندا» استفاده کنید.

به گواهی موسسه Virus Bulletin، ابزار ضدویروس پاندا بهترین وسیله برای تامین امنیت سایبری در سیستم‌عامل ویندوز 10 است. شایان ذکر است که محصولات پاندا در ایران به صورت انحصاری توسط شرکت ایمن‌رایانه‌پندار عرضه می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر