ویدیوهای زنده یک ساعته روی اینستاگرام بگذارید!

ویدیوهای زنده یک ساعته روی اینستاگرام بگذارید!

اگرچه اینستاگرام در ماه نوامبر از برنامه خود برای افزودن ویژگی ویدیوی زنده خبر داد، اما یک ماه قبل آزمایش آن را در روسیه آغاز کرده بود. حالا اینستاگرام این قابلیت را در ایالات متحده نیز فعال کرده است.

تصاویری که یک وب سایت روسی منتشر کرده نشان می‌دهد قابلیت پخش زنده همراه بنری قرمز رنگ با نوشته «زنده» به بخش Instagram Stories اضافه شده است. کاربران می‌توانند با فشار دادن دکمه Go Insta ویدیوهای زنده خود را در این شبکه اجتماعی منتشر کنند. سخنگوی اینستاگرام  در ماه نوامبر اعلام کرد: «این روشی تازه برای برقراری ارتباط میان افراد است. فرد در زمان دلخواه می‌تواند ارسال ویدیو را متوقف کند. به این ترتیب روی محتوایی که منتشر می‌شود، کنترل خواهد داشت.»

به گفته اینستاگرام افراد می‌توانند یک ساعت ویدیو زنده در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. البته چنین قابلیت مشابهی را فیس‌بوک و  پریسکوپ نیز دارند؛ اما نکته متمایز پخش زنده در اینستاگرام آن است که این ویدیوها آرشیو نمی‌شوند. 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر