ایسوس برند نخست گیمینگ به انتخاب کاربران وب سایت گیمفا

ایسوس برند نخست گیمینگ به انتخاب کاربران وب سایت گیمفا

چندی پیش در بزرگترین وب سایت گیمینگ کشور، سایت گیمفا، طی یک نظرسنجی از کاربران عنوان" برند اول گیمینگ" مورد بررسی قرار گرفت. بیش از 13000 رای از طرف کاربران سایت گیمفا اخذ شد که در این بین ایسوس به بالاترین میزان آرا، عنوان"برند اول گیمینگ به انتخاب کاربران" را به خود اختصاص داد.

ایسوس با داشتن قدیمی ترین خط تولید اختصاصی گیمینگ که آن را با Republic Of Gamer یا ROG می شناسیم، با درنظرگرفتن نیاز گیمرها و طراحی با پشتوانه نوآوری و کاربردی بودن محصول، همواره در تلاش است تا لذت بیشتری را برای جامعه گیمرها بیش از پیش بهبود بخشد. در همه زمینه ها ایسوس علاوه بر هدف قرار دادن نهایت کارایی، ویژگی های منحصر بفردی را برای گیمرها در نظر گرفته است. به طور مثال در کارت صوتی مادربوردهای مخصوص بازی، به کمک Sonic Radar پیروزی را تضمین می کند. به همراه راهکارهای محافظتی Gamer’s Guardian از ایجاد اختلال و خطر از بین رفتن قطعات در هنگام استفاده طولانی مدت جلوگیری می کند. در کارت گرافیک با راهکارهایی نظیر Game Booster در GPU Tweak و FanConnect سیستم را برای اجرای بهتر بازی آماده می کند. در نمایشگر های مخصوص بازی خود با ویژگی هایGamePlus  و GameVisual، در سبک های مختلف بازی به گیمرها کمک می رساند.

.

همچنین در بخش لپتاپ گیمینگ خود، چیزی از یک سیستم مخصوص بازی کم نگذاشته است. ایسوس در لپ تاپ های مخصوص بازی ، نخستین برندی است که نمایشگر 120 هرتز با دید وسیع و  سازگار با فناوری G-Sync نخستین لپتاپ با خنک کننده آبی را معرفی و تولید کرده است.

جالب است بدانید که فقط ایسوس است که در زمینه تجهیزات شبکه مخصوص بازی، کالای گیمینگ واقعی را عرضه می کند! ایسوس بر خلاف دیگران تنها با بسته بندی گیمینگ در مدل های رده بالا مدل های گیمینگ را معرفی نمی کند، بلکه با قرار دادن ویژگی های کارامد و واقعی گیمینگ نظیر اتصال به شبکه  جهانی WTFast، محصول مخصوص بازی خود را به گیمرهای وفادار خود پیشنهاد می دهد.

این نظرسنجی که در یکی از معتبرترین وبسایت های گیمینگ کشور برگذار شد، اثباتی بر قدرت ایسوس و برتر بودن برند ایسوس در زمینه گیمینگ در جهان است.

 

 

منبع خبر: گیمفا

سعید مسلمی

سعید مسلمی

سعید علاقه شدیدی به قطعات سخت افزار دارد و اورکلاکینگ مهمترین تفریح سخت افزاری اوست. بررسی فنی قطعات یکی از مهارت سعید است. او درحال حاضر به عنوان مدیر فنی روابط عمومی در دفتر ایسوس مشغول به کار است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر