پاور ماژولار 1200 واتی کولرمستر معرفی شد

پاور ماژولار 1200 واتی کولرمستر معرفی شد

کولرمستر یکی از تولیدکنندگان خنک‌کننده‌ها، کیس، منبع تغذیه و لوازم جانبی کامپیوترهای دسکتاپ است که محصولاتش در ایران توسط شرکت آواژنگ ضمانت می‌شود. به تازگی این شرکت از جدیدترین منبع تغذیه دیجیتال خود با مدل «مستروات» رونمایی کرد. این پاور 1200 وات قدرت دارد و از دو شاخه تامین‌کننده برق 12 ولت برای مدار تامین ولتاژ پردازنده مادربردها و همچنین توانایی در تامین برق کارت‌های گرافیک هنگام استفاده از فناوری چند‌گرافیکی برخوردار است.

این پاور 1200 واتی در هر شاخه 12 ولت و به صورت جداگانه، شدت جریان 50 آمپری را ارائه می‌دهد که این میزان برای شاخه‌های 3.3 و 5 ولت، به صورت مجزا 25 آمپر است. حضور فناوری بلوتوث نسخه 4 و در نظر گرفتن اپلیکیشن اختصاصی به کاربران امکان می‌دهد تا عملکرد پاور را مورد بررسی و نظارت قرار دهند. نسل دوم طراحی سه بعدی مدار در پاور 1200 وات MasterWatt Maker کولرمستر به‌کار رفته است.

طراحی جدید مدار این محصول موجب کاهش 60 درصدی ابعاد مبدل‌ها و کاهش 4 درصدی تلفات راندمان می‌شود. کولرمستر مدت زمان گارانتی پاور 1200 وات جدید خود را به مدت 7 سال تعیین کرده که این نشان اطمینان از کیفیت محصول دارد. پاور جدید کولرمستر به صورت فول‌ماژولار تولید می‌شود و جنس قطعات به‌کار رفته درون کابل‌ها، سبب افزایش 1.5 برابری انتقال جریان می‌شود. طراحی کانکتورها هم به گونه‌ای است که کاربر به ساده‌ترین حالت و در سریع‌ترین زمان، قادر به نصب و جداسازی کابل‌های پاور خواهید بود.

 فن خنک‌کننده 135 میلی‌متری Silencio FP نیز سکوت مطلق را با محدوده نویز 8 تا 24 دسی‌بل ارائه می‌دهد. اما کانکتور‌‌های این پاور شامل دو کانکتور 4+4 پین، 10 کانکتور 2+6 پین PCI برای کارت گرافیک ، 16 عدد ساتا و 12 کانکتور 4 پین مولکس است. تمامی کابل‌های پاور به‌صورت تخت طراحی شده‌اند تا مدیریت کابل‌کشی درون کیس به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر