کیبورد ارتقاء یافته گوگل بالأخره برای اندروید هم می آید

کیبورد ارتقاء یافته گوگل بالأخره برای اندروید هم می آید

گوگل کیبورد با امکانات و یک اسم جدید اکنون برای اندروید هم بروزسانی شد و در پلی استور گوگل در دسترس قرار گرفت.

چند ماه پیش بود که گوگل یک اپلیکیشن کیبورد تغییر نام یافته و آپدیت شده را برای آی او اس عرضه کرد و حالا این کمپانی در نهایت به دنبال این است که همان اپلیکیشن را برای سیستم عامل موبایل خود نیز منتشر کند.

Gboard (برنامه‌ای که قبلاً با نام گوگل کیبورد شناخته می‌شد) اکنون در پلی استور است و کاملاً رایگان می‌تواند در دسترس شما قرار گیرد. آن‌هایی که از دستگاه‌های اندرویدی شرکت گوگل استفاده می‌کنند (مثل گوگل پیکسل)، بطور پیش فرض باید آن را داشته باشند.

ویژگی‌های جدیدی که اکنون جیبورد ارائه می‌دهد، شامل رابط کاربری بهبود یافته است، بنابراین می‌توانید خیلی سریع‌تر از قبل به اموجی ها دسترسی پیدا کنید، همچنین جستجوی یکپارچه گوگل برای زمان‌هایی که نیاز دارید چیزی را در وب سرچ کنید.

تایپ را باور کن!

مثالی که گوگل ارائه می‌دهد زمانی است که شما می‌خواهید آدرس یک رستوران را برای دوست خود بفرستید- به لطف جیبورد می‌توانید مستقیماً آن را از کیبورد و بدون بیرون رفتن از برنامه‌ای که داخل آن هستید پیدا کنید.

حالا می‌توانید برای اسکرول کردن کمتر بین گیف ها و اموجی ها سرچ کنید و گوگل می‌گوید این اپلیکیشن اکنون پشتیبانی چندزبانه بهتری دارد و همچنین دارای هوش مصنوعی بهبودیافته‌ای برای استفاده از گزینه autocorrect در هر زمانی که بخواهید، است.

و همچنین همه ویژگی‌های خوبی که قبلاً در گوگل کیبورد وجود داشتند: پشتیبانی برای گیف های متحرک، تایپ Glide (که در آن هنگام تایپ نیازی به بلند کردن انگشت از روی صفحه نیست) و همچنین گزینه فرمان صوتی برای مواقعی که ترجیح می‌دهید از صفحه نمایش دور باشید.

منبع خبر: techradar

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Vurujak

دوشنبه, 29 آذر 1395

با سلام و خسته نباشید ...
موفقیت روز افزون برای شما عزیزان از خداوند متعال خواستارم ....
این قابلیت با بروزرسانی کیبورد گوگل به طور اتوماتیک انجام میشود .....
من تبلت ایسوس دارم و یک سری از نرم افزارها با مایکت و Aptoide زودتر از سایتها و نرم افزارهای دیگر بروزرسانی میشوند ...

پاسخ

ثبت نظر