اطلاعات تازه‌ای از گوشی جدید بلک بری به نام مرکوری

اطلاعات تازه‌ای از گوشی جدید بلک بری به نام مرکوری

همانطور که ممکن است خبر داشته باشید گوشی موبایل جدید بلک بری را قرار است TCL که شرکتی وابسته به آلکاتل است بسازد و به همین دلیل بسیاری از طرفداران بلک بری از این موضوع چندان خوش حال نیستند.

این کمپانی وابسته به آلکاتل قرار است طراحی، توسعه و ساخت این محصول را کاملاً بر عهده داشته باشد. اطلاعات جدیدی از این گوشی موبایل بر روی وب سایت یک رگولاتور اندونزیایی به نام POSTEL مشاهده شده است.

متاسفانه اطلاعات چندان زیادی دریافت نکردیم ولی مشخص شد که این گوشی با شماره شناسایی BBC100–1 و با نام تجاری مرکوری (Mercury) وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

در این محصول از اسنپدراگون 625 استفاده می شود و با اندروید 7 نوقا پا به عرصه ی جهانی خواهد گذاشت. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 4.5 اینچی و صفحه کیبورد فیزیکی همیشگی گوشی‌های بلک بری اشاره کرد.

طرفداران بلک بری می‌توانند مطمئن باشند که این گوشی مانند محصولات قبلی کمپانی مورد علاقه اشان از نظر نرم افزاری امنیت بالایی دارد.

نظر شما درباره‌ی این گوشی چیست؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر