برنامه‌ی CurrentC باید تا سال آینده منتظر بماند تا وارد بازار رقابتی شود.

برنامه‌ی CurrentC باید تا سال آینده منتظر بماند تا وارد بازار رقابتی شود.

برنامه‌ی CurrentC باید تا سال آینده منتظر بماند تا وارد بازار رقابتی شود.

(از طریق اسکن کارت اعتبارییه با به صورت دستی) و پس از آن هر بار که کالا یا خدماتی را خریداری می کند، می تواند با نزدیک کردن دستگاه خود به پایانه‌ی مهجز به فناوری ارتباط حوزه‌ی نزدیک یا ان‌اف‌سی،هزینه را پرداخت نمابد. ادعا شده است که این سامانه در سال جاری غوغا خواهد کرد، اما بازار رقابتی جدی برای این سامانه تا سال آینده حاضر خواهد بود.
CurrnetC، برنامه‌ی دیگری است که در حال حاضر در دست توسعه است و ممکن است تا زمانی که کمپانی سازنده، انتظار راه‌اندازی آن را دارد، قابل راه‌اندازی نباشد.
بازار فعلی برای CurrentC با وجود سامانه‌ی Apple Pay در آینده‌ی نزدیک، رو به پایان است.سازنده‌ی CurrentC اعلام کرده است که قصد دارد این برنامه را در بازار محدودی در کلمبوس، اهایو، عرضه کند؛ اما قصد عرضه‌ در سهم بیشتری از بازار را ندارد.
در حالی که برنامه‌ی CurrentC مراحل توسعه و آماده‌سازی را به آرامی طی می‌کند، شرکت‌های اپل، گوگل و سامسونگ، شروع به رقابت در حوزه‌ی سامانه‌های پرداختی موبایل کرده‌اند. اخیراً سامانه‌ی پرداخت اپل در انگلستان راه‌اندازی شده است و در 700000 نقطه از آمریکا قابل استفاده است.
بزرگترین جاذبه‌ی برنامه‌ی CurrentCبرای خریداران این است که این برنامه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا هزینه‌ی کارت‌های اعتباری را دور بزنند. این برنامه برای کار با سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است. علاوه بر این، این برنامه از کارت‌های اعتباری مرسوم و قدیمی پشتیبانی نمی‌کند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر