حذف محدودیت وضوح تصویری در پریسما، با به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن

حذف محدودیت وضوح تصویری در پریسما، با به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن

اپلیکیشن پریسما (Prisma) که برای ساخت تصاویر هنری و تبدیل عکس‌ها به نقاشی طراحی شده است، توانسته به محبویت بسیار خوبی در نزد کاربران دست پیدا کند. اما یکی از مشکلاتی که کاربران این برنامه اغلب از آن گله داشتند، محدودیت وضوح تصویری 1080 در 1080 پیکسل برای عکس‌ها بود که خوشبختانه امروز با ارائه یک به‌روزرسانی جدید، این مشکل نیز برطرف شده است.

کاربران پریسما از این به بعد قادر خواهند بود تا به صورت دلخواه و در اندازه‌‌های مورد نظر خود تصاویر را برش داده و فیلترهای هنری مختلف را در وضوحی به اندازه دو برابر قبل، بر روی آن‌ها اعمال نمایند. در این به‌روزرسانی جدید امکان ایجاد تصاویری بسیار باکیفیت‌تر مهیا شده و آزادی عمل کاربران نیز در خلق آثار هنری مد نظرشان، بسیار بیش‌تر از قبل شده است.

به‌روزرسانی جدید پریسمابه علاوه، یک قابلیت دیگر نیز به پریسما اضافه شده که به واسطه آن کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر تهیه شده توسط سایر کاربران نزدیک به محل جغرافیایی خود را مشاهده نمایند. بنابراین هر چه تعداد لایک‌های تصاویر بیش‌تر شود، برنامه آن‌ها را به کاربران بیشتری پیشنهاد می‌دهد و به این ترتیب سرعت پخش آن نیز افزایش خواهد یافت. حتی یک نقشه تعاملی هم به این اپلیکیشن افزوده شده تا کاربران بتوانند لایک‌های کسب شده توسط عکس‌های خود را بر روی نقشه مشاهده نمایند.

به‌روزرسانی جدید پریسما امروز برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس عرضه شده اما متأسفانه امکان تغییر دلخواه نسبت تصویری فعلاً تنها در نسخه آی او اس اضافه شده است و پیش بینی می‌شود کاربران نسخه اندرویدی نیز به زودی بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر