ساعت های جدید اپل از حسگر های بیشتری بهره می گیرند

ساعت های جدید اپل از حسگر های بیشتری بهره می گیرند

ساعت های جدید اپل از حسگر های بیشتری بهره می گیرند


طبق گفته ی منابع اپلی LetemSvetem، ساعت جدید و منحصر بفرد اپل به دارندگان کنونی این ساعت ها امکان افزودن کارایی های بیشتری به وسیله شان را بدون اینکه نیاز باشد تا یک ساعت کاملاً جدید بخرند، عرضه می دارد. این سایت بیان نموده است که پیشرفت هایی که اپل در حال ایجاد آنها برای ساعت اپل است با نسخه ی ارایه شده ی کنونی از ساعت اپل سازگاری کامل داشته ولی تا سال 2016 به بازار عرضه نخواهند شد.
حسگر های جدیدی که اپل به دنبال آنهاست عبارتند از یک سنسور برای تخمین زدن میزان اکسیژن موجود در خون، حسگر نرخ تنفسی، حسگر فشار خون، و حسگر دمای بدن. دلیل اینکه اپل به دنبال تعبیه نمودن این حسگر های جدید در دسته ی ساعت خود است این است که نمی تواند این ویژگی ها را به صورت مستقیم بر روی ساعت تعبیه نماید.
حسگر های دمای بدن در قسمت پشتی دسته قرار خواهند می گیرند تا بتوانند در برابر دمایی که ساعت اپل هنگام کار کردن از خود ساطع می کند، مصونیت داشته باشند. اپل هنوز کاربری مشخصی را برای پورتی که در گودی ساعت اپل و نزدیک به اتصال دسته قرار گرفته است، ارایه نداده است. برای این پورت حداقل یک شرکت در حال تولید دستبند شارژی است که می تواند طول عمر باتری ساعت اپل را از طریق پورت بهبود بخشد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر