غیرفعال کردن اعلان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها در بازار و گوگل‌ پلی

غیرفعال کردن اعلان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها در بازار و گوگل‌ پلی

اگر از جمله کاربرانی هستید که تعداد زیادی اپلیکیشن روی گوشی اندرویدی‌شان نصب کرده‌اند، حتما از دیدن پیاپی اعلان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها در عذابید! در این نوشته به شما خواهیم گفت چگونه به‌سادگی این اعلان‌ها را در گوگل پلی و بازار غیرفعال کنید.

همیشه به کاربران توصیه می‌شود علاوه بر به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی خود اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی دستگاهشان را نیز آپدیت کنند. با این کار کاربر می‌تواند در کنار استفاده از ویژگی‌های جدیدی که توسعه‌هندگان به اپلیکیشن خود اضافه کرده‌اند ایرادات احتمالی اپلیکیشن‌های موجود در دستگاهش را هم برطرف کند.

اکثر فروشگاه‌های مجازی اپلیکیشن‌های اندروید، مثل گوگل پلی و بازار، از طریق فرستادن نوتیفیکیشن به کاربر اعلام می‌کنند که برای کدام‌یک از اپلیکیشن‌ها نسخه جدید وجود دارد و آماده به‌روزرسانی است. ممکن است برای بعضی کاربران نمایش مداوم اعلان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها آزاردهنده باشد و تمایلی به دیدنش نداشته باشند. در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید به‌سادگی اعلان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها را در گوگل پلی و بازار غیرفعال کنید.

در گوگل پلی به شکل زیر عمل کنید:


 

  1.     مطابق تصویر، منوی گوگل پلی را باز کنید.
  2.     به بخش Settings بروید.
  3.     در این بخش تیک گزینه App updates available را بردارید.

در بازار به شکل زیر عمل کنید:


  1.     منوی بازار را باز کنید.
  2.     به بخش تنظیمات بروید.
  3.     در این بخش تیک «اعلان به‌روزرسانی برنامه‌ها» را بردارید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر