داروی خانگی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان

داروی خانگی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان

دانشمندان روسی دارویی خانگی برای جلوگیری از سرطان کشف کردند البته این دارو سبب تقویت و درمان کل بدن می شود و سرطان را به تاخیر می اندازد.
این داروی خانگی عروق را تمیز می کند، درمان کننده قلب است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
این دارو در تمیزی و پاکسازی کبد و کلیه ها نیز موثر است .
اشخاصی که این دارو را استفاده می کنند از مشکلات مربوط به حافظه، سکته قلبی و انواع سرطان ها دور می مانند.
این داروی خانگی از ترکیبات ساده ای همچون لیموترش تازه (۱۵ عدد)، سیر تازه (۱۲ حبه)، عسل طبیعی (یک کیلوگرم)، جوانه گندم (۴۰۰ گرم) و گردوی تازه (۴۰۰ گرم) تشکیل شده است.
چنانچه جوانه گندم ندارید می توانید گندم را در یک کاسه شیشه ای ریخته و آب اضافه کنید. باید یک شب بماند. بعد از ۱۲ ساعت گندم ها را آب کش کنید و بشویید. گندم ها را در یک کاسه قرار دهید و اجازه دهید ۲۴ ساعت بماند. بعد از این مدت گندم ها جوانه می زنند.
جوانه گندم

مخلوط سیرعسل,جوانه گندم، لیموترش و گردو برای جلوگیری از سرطان پرفایده است.
سیر را پوست گرفته و گردوها را آماده کنید. ۵ عدد لیموترش ارگانیک را با پوست له کنید. جوانه گندم را به آن اضافه کنید. آب لیموترش های باقیمانده را گرفته و به ترکیب اضافه کنید. بقیه مواد به غیر از عسل را اضافه کرده و ترکیب کنید تا یک ماده یکدست ایجاد شود.
در آخر عسل را افزوده و هم بزنید و مواد به دست آمده را داخل یخچال قرار دهید. این دارو باید به مدت ۳ روز داخل یخچال بماند.
بعد از سه روز دارو آماده استفاده می شود. نیم ساعت پیش از صبحانه، ناهار و شام ۱ تا ۲ قاشق از این دارو را استفاده کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر