نتایج تست عمر باتری Apple Airpods منتشر شد

نتایج تست عمر باتری Apple Airpods منتشر شد

وبسایت فون‌آرنا به تازگی نتایج تست عمر باتری ایرپاد‌زهای اپل را منتشر کرده است.

از زمان معرفی Airpods اپل تا همین امروز، اخبار و البته نقدهای زیادی نسبت به این محصولات منتشر شده است. اما یکی از جنبه‌هایی که می‌تواند برای خریداران ایرپادز‌ها مورد توجه باشد، عمر باتری این محصولات است. وبسایت فون‌آرنا به تازگی نتایج تست عمر باتری ایرپاد‌زهای اپل را منتشر کرده است. طبق گفته‌ این وبسایت، ایرپادزها فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند.

در مراسم معرفی Airpods، کمپانی اپل اعلام کرد که این محصولات با هر بار شارژ می‌توانند 5 ساعت به فعالیت مداوم ادامه دهند. اما جالب است بدانید که کارشناسان وبسایت فون‌آرنا، زمان پایداری باتری ایرپادزها را بعد از هر بار شارژ، در حدود 6 ساعت اعلام کردند. یعنی 1 ساعت بیشتر از زمان وعده داده شده توسط اپل!

براساس گفته‌های کارشناسان فون‌آرنا، تست ایرپادز در ساعت 11:4 قبل از ظهر و با پخش مداوم iHeartRadio آغاز شد و در ساعت 5:06 بعد از ظهر به پایان رسید. یعنی باتری‌های اپل ایرپادز توانسته‌اند 6 ساعت و 2 دقیقه از خود پایداری نشان دهند. اما میزان نگهداری شارژ ایرپادزها تنها نکته‌ای نیست که باعث تعجب کارشناسان فون‌آرنا شده است. بلکه زمان شارژ این محصولات نیز جالب توجه است. به گفته‌ فون‌آرنا، شارژ ایرپادزهای اپل در طول فقط 20 دقیقه می‌تواند از 0 به 100 درصد برسد.

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از Apple Airpods را داشته‌اید؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر