بازی بتلفیلد 4 همراه با عملیات شبانه

بازی بتلفیلد 4 همراه با عملیات شبانه

نقشه های چند نفره در بازی بتلفیلد4 ممکن است بخاطر اندازه و ناحیه ی آن ترسناک باشد. برخورد و مبارزه در زمین، هوا و دریا توسط تیم های بزرگ با اسلحه ها و وسایل نقلیه ی بسیاری انجام می گیرد. توسعه دهندگان در دایس معتقدند که می توانند چالش های جدیدی مانند جنگ در شب با عملیات نورشب یا DLC را برای کاربران ایجاد کنند.


احساس خطر مانند حمله سربازهای دشمن یا حمله هلیکوپترها در روز بسیار راحت تر است. در تاریکی شب، سخت تر می توان حملات را تشخیص داد. یکی از نقشه های جدید Zavod، Graveyard Shift نام دارد، که نسخه شبانه ی Zavod 311 است. افراد در آن ساختمان های قدیمی، راه های عبوری زیر زمینی و جنگلهای بزرگ اطراف را می شناسند. در شب، تنها تعداد کمی از چراغها روشن می شوند و کاربر باید حدس بزند که دشمنان کجا ممکن است پنهان شده باشند.
کمک ناچیزی نیز در بعضی از تجهیزات وجود دارد. محتوای جدید در قالب یک عینک جدید، به میان می آید که مبارزه را آسانتر می کند، با استفاده از نورهای قوی نیز می توان یک مکان مشخص را نشانه گذاری کرد یا با انداختن نور مستقیم، دید دشمنان را از بین برد. از وسایل نقلیه نیز می تواند استفاده شود ولی خطراتی در استفاده بخش های هوایی وجود دارد. پرواز در شب دید کمی برای خلبانان به  وجود می آورد ولی نورهای روی هلیکوپتر هدف راحتی را برای سربازان با اسلحه های ضد هوایی ایجاد می کنند.
اینها اطلاعاتی است که EA منتشر کرده است و انتظار می رود که اطلاعات بیشتر به زودی در اواخر شهریور ماه منتشر شود. عملیات شب، برای همه کاربران رایگان است و به افراد اجازه می دهد تا تجربه مبارزه در شب را داشته باشند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر