استیکر و فیلم برداری آسان تر در استوری اینستاگرام

استیکر و فیلم برداری  آسان تر در استوری اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت های جدید از جمله استیکر و فیلم برداری بدون نیاز به فشار دادن دکمه ضبط را در به روز رسانی اخیر خود اضافه کرده است.

با آمدن کریسمس و سال نو استوری اینستاگرام به روز رسانی شده است. گزینه های استیکر و فیلم برداری بدون نیاز به دست با به روز رسانی 10.3 به این اپلیکیشن اضافه شده است. 
اول از همه به استیکرها می پردازیم. با وجود دکمه استیکر می توانید به تصاویر و ویدئوهای خود استیکر اضافه کنید. دکمه استیکر در کنار ابزار طراحی و نوشتن متن قرار دارد. می توانید در آن استیکرهایی قابل شخصی سازی برای آب و هوا، زمان و حتی مکان بیابید. 
همچنین ابزار قلم موی کندی کین نیز به ابزار طراحی اضافه می شود، که به شما امکان طراحی الگوهای کندی کین روی صفحه را می دهد. 
شاید بزرگ ترین چیزی که در به روز رسانی 10.3 به اینستاگرام اضافه شده است، " عدم نیاز به دست" باشد. حال می توانید با ضربه زدن روی دکمه دوربین فیلم بگیرید، در حالی که در نمونه های قبلی باید روی دوربین ضربه می زدید و آن را فشار می دادید. 
کسانی که دوست دارند روی عکس ها و ویدئوهای خود نظر بنویسند خوشحال خواهند شد چرا که استوری اینستاگرام زمینه های متنی مختلفی را پشتیبانی می کنند. حال همچنین می توانید اندازه و هم ترازی متن را کنترل کنید. 
هم اکنون کاربران iOS می توانند استوری های بیست و چهار ساعت قبل را دانلود کنند و با ترکیب آن ها یک فایل ویدئو کامل بسازند در نتیجه دیگر نیاز نیست تک تک آن ها را دانلود کنند. 
حال می توانید با استفاده از این قابلیت های جدید از اینستاگرام خود لذت ببرید. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر