ایسوس از گوشی ارزان قیمت Pegasus 3S رونمایی کرد

ایسوس از گوشی ارزان قیمت Pegasus 3S رونمایی کرد

گوشی ارزان قیمت جدیدی از ایسوس با نام زنفون پگاسوس 3S معرفی شده که نسبت به سخت‌افزار بکار رفته در آن قیمت مقرون به‌صرفه‌ای دارد. این گوشی برای بازارهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

ایسوس در نمایشگاه CES 2017 دو گوشی هوشمند از سری زنفون را با نام‌های ZenFone 3 Zoom و ZenFone AR معرفی کرد. حالا خارج از محیط نمایشگاه ایسوس از گوشی دیگری رونمایی کرده که مدل جدیدتر گوشی موفق ZenFone Pegasus 3 است و ZenFone Pegasus 3S نام دارد.

این گوشی به پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek MT6750 مجهز است که با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کند. در کنار آن ۳ گیگابایت رم قرار گرفته و در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. ضمن اینکه امکان استفاده از کارت حافظه جانبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

زنفون پگاسوس 3S به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی اچ‌دی مجهز است و در دل دکمه هوم آن سنسور تشخیص اثر انگشت تعبیه شده. دو ویژگی قابل توجه آن مربوط به نسخه سیستم عامل و حجم باتری است. پگاسوس 3S با اندروید نوقا به بازار می‌آید و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد.

خوشبختانه این گوشی ارزان قیمت تنها مختص بازار چین نیست و در بازارهای بیشتری عرضه می‌شود و قیمت آن حدود ۲۹۰ دلار خواهد بود.

 

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر