نسخه آی‌او‌اس اپلیکیشن گیر اس سامسونگ منتشر شد!

نسخه آی‌او‌اس اپلیکیشن گیر اس سامسونگ منتشر شد!

سامسونگ به صورت رسمی نسخه آی‌او‌اسی (iOS) اپلیکیشن گیر اس (Gear S) خود را منتشر کرد. بنابراین هم اکنون کاربران سری آیفون‌های اپل هم می‌توانند به طور مستقیم و بدون دردسر از قابلیت‌های گجت‌های پوشیدنی سامسونگ به واسطه اپلیکیشن گیر اس استفاده کنند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 که چند روز پیش به پایان رسید، چندان تمرکز خاصی بر روی بخش موبایل نداشت. اما تقریبا چند روز پس از اتمام این نمایشگاه، سامسونگ امروز از نسخه رسمی و سازگار با سیستم‌عامل iOS اپلیکیشن گیر اس خود رونمایی کرد. بنابراین هم اکنون کاربران سری محصولات آی‌او‌اسی اپل می‌توانند این اپلیکیشن را در دستگاه‌های خود نصب کنند و به طور مستقیم گجت‌های پوشیدنی سامسونگ را به واسطه این اپلیکیشن با دستگاه‌های آی او اسی خود مرتبط سازند.

نسخه iOS اپلیکیشن گیر اس سامسونگ با گجت‌های پوشیدنی همچون دستبند گیر فیت 2 (Gear Fit 2 Band)، ساعت هوشمند گیر اس 2 (Gear S2) و همچنین سری ساعت‌های هوشمند گیر اس 3 (Gear S3) سازگاری دارد. سامسونگ اشاره داشته که قابلیت‌های متنوعی به واسطه نسخه iOS اپلیکیشن گیر اس در اختیار کاربران سری محصولات آی‌او‌اسی اپل قرار داده می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر