اپل در آریزونا کارخانه و مرکزداده جدیدی می‌سازد

اپل در آریزونا کارخانه و مرکزداده جدیدی می‌سازد

شرکت اپل در سال ۲۰۱۵ یک مرکزداده در منطقه آریزونای امریکا ساخت و اکنون خبرهایی منتشر شده که می‌خواهد این مرکزداده را توسعه و کابینت‌های سروری جدیدی نصب کند.

اپل یکی از شرکت‌های پیشگام در ساخت مراکزداده با فناوری‌های نوین و فوق پیشرفته یا مصرف انرژی تجدیدپذیر است. همیشه مراکزداده ساخته شده توسط این شرکت مورد توجه رسانه‌ها و صنعت شبکه بوده است.

طبق خبرهای منتشر شده در رسانه‌های نزدیک به اپل، سازنده آیفون می‌خواهد مرکزداده آریزونای خود را توسعه داده و کابینت‌های سرور جدیدی نصب کند. دولت امریکا به رسانه‌ها خبر داده اپل در پی کسب مجوزهایی برای ساخت تجهیزات با فناوری‌های بسیار پیشرفته برای مرکزداده جدید خود در بخش مسای آریزونا است. در واقع، اپل می‌خواهد یک کارخانه و سایت پشتیبانی مرکزداده بسازد.

برخی گمانه‌زنی‌ها درباره علت این حرکت اپل پیرامون تولید آیفون و دیگر محصولات در خاک امریکا و آوردن اطلاعات روی دیگر سرورها در یک مرکزداده متمرکز است. همچنین، رویکرد جدید دولت امریکا ایجاد اشتغال‌ و فرصت‌های شغلی جدید توسط شرکت‌های فناوری و بزرگ است. ظاهرا اپل می‌خواهد با تولید برخی محصولات در این منطقه از برخی عوارض و پرداخت‌های مالیاتی معاف شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر