آیفون 8 نیم متر بیشتر زیر آب دوام می‌آورد!

آیفون 8 نیم متر بیشتر زیر آب دوام می‌آورد!

گویا اپل قصد دارد نسل جدید پرچمدارانش را در برابر نفوذ آب مقاوم‌تر کند و همانند پرچمداران کنونی سامسونگ از استاندارد IP68 استفاده کند. در ادامه با ما همراه باشید.

طبق گزارشی که به تازگی از Korea Herald منتشر شده، اپل قصد دارد میزان دوام‌پذیری آیفون‌های نسل جدید را نسبت به آیفون ۷ افزایش دهد. همان طور که می‌دانیم، اپل قصد دارد به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون سنگ تمام بگذارد و آیفون جدید را با طراحی کاملا جدید و قابلیت‌های نوآورانه وارد بازار کند. یکی از منابع آگاه، که قصد داشته نامش فاش نشود، در این رابطه گفته: «آیفون ۸ دارای گواهی‌نامه IP68 است که یکی از چندین ارتقای بزرگ این محصول محسوب می‌شود.» درحال حاضر پرچمداران سامسونگ، Galaxy S7 و Galaxy S7 edge، هر دو به گواهی‌نامه IP68 مجهزند و به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متر زیر آب دوام می‌آورند. اما آیفون ۷ و ۷ پلاس، که اولین آیفون‌های ضدآب محسوب می‌شوند، موفق به دریافت استاندارد IP67 شده‌اند؛ یعنی ۳۰ دقیقه تا عمق ۱ متر زیر آب دوام می‌آورند و مقاومت کمتری نسبت به رقبای سامسونگی خود دارند. به هر حال برای تایید یا رد این خبر باید تا زمان معرفی رسمی آیفون ۸ در شهریور ۹۶ منتظر باشیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر