فراهم آمدن امکان ارسال تصاویر بزرگ و افقی برای اینستاگرام

فراهم آمدن امکان ارسال تصاویر بزرگ و افقی برای اینستاگرام

فراهم آمدن امکان ارسال تصاویر بزرگ و افقی برای اینستاگرام


زمانی که به گالری تصاویر برنامه ی به روز شده بروید یک دکمه ی پیکربندی را در بالای نشانگر دوربین می بینید. از این دکمه می توانید برای جابجایی بین تصاویر مربعی و تصاویر تمام اندازه استفاده نمایید. همچنین از این قسمت می توانید آنقدر بزرگ نمایی یا کوچک نمایی کنید تا به اندازه ی مناسب برای بریدن تصویر خود دست یابید.پپ
در ابتدا اینستاگرام این قاب مربعی را برای متمایز نمودن خود از سایر برنامه های به اشتراک گذاری تصاویر به کار برد. علاوه بر این استفاده از این قاب برای رفع مشکلات طراحی و مشکلاتی که مربوط به مرور تصاویر بود نیز منطقی به نظر می رسید. و همچنین این قاب مربعی برای مشاهده ی تصاویر در گوشی های دارای صفحه ی کوچک تر نیز مناسب تر می نمود. با افزایش اندازه ی صفحه نمایش ها، این پلتفرم بهبود یافت و اکنون میزبان عکاسی های حرفه ای شده است. این محدودیت در اندازه ی تصاویر در صد بالایی از 300 میلیون کاربر این برنامه را دچار سردرگمی نموده است. اغلب این کاربران برای اشتراک تصاویر افقی از برنامه های جانبی بهره می گیرند.
با وجود اینکه این برنامه ها بسیار محبوب شده اند، آنها فضاهای مرده ای را در اطراف عکس ایجاد کرده و آنها را کوچک تر می کنند، در نتیجه دیدن این تصاویر نیز مشکل می شود. زمان صرف شده برای استفاده از این برنامه های جانبی را نیز باید مد نظر قرار داد.
این به روز رسانی ها فیلتر های ویدیو و عکس اینستاگرام را نیز یکی کرده در نتیجه هر فیلتری را بدون توجه به نوع پستتان می توانید به آن اعمال نمایید. این به روز رسانی را از امروز می توانید برای اندروید و iOS دریافت نمایید.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر