10 بلندگو بلوتوث برتر موجود در بازار

10 بلندگو بلوتوث برتر موجود در بازار

10 بلندگو بلوتوث برتر موجود در بازار

1-    مووو مینی هوشمند
یک بلندگوی بلوتوث ضد اب قدرتمند با طراحی زیبا
وزن : 272 گرم ، عملکرد باتری : 10 ساعت ، برد بی سیم : 9.75 متر ، قابلیت اتصال به فرکانس : خیر، درایو : دو میکرو درایو و یک درایو صدای بم ، قابلیت برقرای ارتباط با گوشیهای هوشمند و دستگاه های مشابه ، نسخه بلوتوث : 4.0 ، دارای کاربرد اکسین ، عدم قابلیت شارژ از طریق USB
قیمت 55.13 دلار
مزایا : 10 ساعت عملکرد باطری ، ضد اب
معایب : عدم قابلیت شارژ
امروزه یافتن بلندگوی بلوتوث که دارای همه ویژگیهای مطلوب نظیر صدای فوق العاده ، مقاوم در برابر شرایط اب و هوایی و عملکرد مطلوب باتری باشد ، سخت نیست . هرچند که اغلب اوقات دستگاهی که همه این مشخصات را داشته باشد ارزان نیست . اینجاست که مووو مینی هوشمند مطرح می شود .
با بهای59دلار ( 49 پوند ، 69 دلار استرالیا ) این دستگاه همه این مشخصات را دارد که در رقابت با دیگر مدلها برتری خود را ثابت می کند . مطرح کردن این مدل تنها بدلیل قیمت ارزان ان کافیست ، هرچند که بلندگوی بسیار خوبی نیز هست .

2-    بوم UE
بلندگوی بلوتوثی که در هر موقعیت همه را متعجب می کند .
وزن : 499 گرم ، عملکرد باتری : 15 ساعت ، برد بی سیم : 15.24 متر ، قابلیت اتصال به فرکانس : 90Hz - 20kHz ، درایو : دو درایو 1.5 اینچی و دو درایو دو اینچی صدای بم ، قابلیت برقرای ارتباط با گوشیهای هوشمند و دستگاه های مشابه ، نسخه بلوتوث : ندارد ، دارای کاربرد اکسین ، قابلیت شارژ از طریق USB
مزایا : طراحی بی رقیب ، ویژگیهای عالی
معایب : وابستگی شدید به گوشی همراه ، صدای 360 درجه غیر واقعی
بلندگوهای بلوتوث زیادی وجود ندارند که مانند بوم UE محبوب باشند . با بهای 199 دلار ، بدلیل داشتن سیستم عامل اندروید و iOS ، این دستگاه قابلیتهای بسیار زیادی دارد . با این بلندگو میتواند اکولایزر موردنظر خود را تنظیم کنید و همچنین ان را به یک بوم دیگر و یا یک مینی بوم UE برای داشتن صدایی همه جانبه متصل نمایید .

harman-infinity-one-hero-650-80

3-    هارمان اینفینیتی وان
یک اسپیکر بلوتوث خیره کننده
وزن : 1270 گرم ، عملکرد باتری : 10 ساعت ، برد بی سیم : بیش از 9 متر ، قابلیت اتصال به فرکانس : 70Hz-20kHz ، درایو : چهار درایو 1.8 اینچی و دو درایو صدای بم ، قابلیت برقرای ارتباط با گوشیهای هوشمند و دستگاه های مشابه ، نسخه بلوتوث : ندارد ، دارای کاربرد اکسین ، قابلیت شارژدستگاه های دیگر با USB ، مقاوم در برابر شرایط اب و هوایی
قیمت : 299.95
مزایا : تپنده با صدای رسا ، قابلیت شارژ
معایب : قیمت گران
هارمان اینفینیتی وان گرانترین بلندگو در این فهرست است هرچند که یکی از برترین بلندگوها نیز می باشد . کیفیت صدای ان در مقایسه با دیگر مدلها بالاترین است و با صدای رسا و بم عالی در صدر فهرست قرار می گیرد .
همچنین این بلندگو هر ویژگی را که از یک بلندگوی بلوتوث طلب کنید مانند قابلیت اتصال به دیگر دستگاه ها ، شارژ از طریق USB و قابلیت برقراری تماس تلفنی چندگانه براورده می کند . ویژگی اصلی این بلندگو ، طراحی منحصر بفرد آن توسط هارمن است . روکش یکپارچه منفذ دار مات صدا را از همه طرف خارج می کند . این بلندگو ارزش بهای خود را دارد .

ue-mini-boom-hero-650-80

4-    مینی بوم UE
صدایی رسا از یک دستگاه کوچک با دوام
وزن : 272 گرم ، عملکرد باتری : 10 ساعت ، برد بی سیم : بیش از 15.24 متر ، قابلیت اتصال به فرکانس : 130Hz - 20kHz ، درایو : دو درایو 1.5 اینچی ویک درایو3 x 1.5 اینچی صدای بم ، قابلیت برقرای ارتباط با گوشیهای هوشمند و دستگاه های مشابه ، نسخه بلوتوث : ندارد ، دارای کاربرد اکسین ، عدم شارژ دستگاه های دیگر با USB ، مقاوم در برابر شرایط اب و هوایی : خیر
قیمت : 72 دلار
مزایا : طراحی جالب ، صدای زیر خیره کننده
معایب : قیمت گران
مینی بوم را بر اساس اندازه اش قضاوت نکنید ، با قیمت 99 دلار (79 پوند ، 99 دلار استرالیا )  کیفیت صدا و عملکرد باتری ان خیره کننده است .
همانطور که گفتیم قابلیتهای این بلندگو بدلیل سیستم عامل ان خیره کننده است . این بلندگوی جالب و بادوام ارزش زیادی برای طرفداران موسیقی دارد .
( متاسفانه تولید این بلندگو متوقف شده است . ان را بدلیل طراحی زیبا کمی بیشتر در این فهرست حفظ می کنیم . این بلندگو را می توان با بهای مناسبتری خرید . )

jbl-charge-2-plus-2-650-80

5-    جی بی ال شارژ 2 پلاس
پیشرفتهای سال گذشته در زمینه ساخت بلندگو این بلندگو را بسیار بهتر کرده است .
وزن : 590 گرم ، عملکرد باتری : 12 ساعت ، برد بی سیم : بیش از 9 متر ، قابلیت اتصال به فرکانس : 75Hz – 20kHz  ، درایو : دو درایو 1.7 اینچی و دو درایو صدای بم ،  عدم قابلیت برقرای ارتباط با گوشیهای هوشمند و دستگاه های مشابه ، نسخه بلوتوث : 3.0 ، دارای کاربرد اکسین ، قابلیت شارژ از طریق USB
مزایا : صدای عالی ، مقاوم در برابر اب
معایب : بهای نسبتا گران
قیمت جی بی ال شارژ 2 پلاس 150 دلار ( 129 پوند ، در حدود 170 دلار استرالیا ) و سایز ان اندازه یک نوشیدنی انرژی زا است اما کارایی ان بسیار بالاتر می باشد . صدای این بلندگو بسیار بیشتر از ان است که از اندازه ان بتوان حدس زد .
قابلیت پشتیبانی دیگر بلندگوهای قدرتمند این دستگاه خیره کننده است و توانایی ان در اتصال به 3 دستگاه بطور همزمان اوقات خوشی را برای شما فراهم می سازد . این بلندگو با قابلیت ضداب بودن و عملکرد 12 ساعت دیگران را بخود جذب می کند . همچنین می توانید در مواقع بحرانی تبلت یا گوشی همراه خود را با ان شارژ کنید .

bose-soundlink-color-hero-650-80

6-    باوس ساوند لینک کالر
یک بلندگوی بلوتوث تپنده با صدای عالی
وزن : 544 گرم ، عملکرد باتری : 8 ساعت ، برد بی سیم : 9.144 متر ، قابلیت اتصال به فرکانس : خیر ،  درایو : ندارد ،  عدم قابلیت برقرای ارتباط با گوشیهای هوشمند و دستگاه های مشابه ، نسخه بلوتوث : ندارد ، دارای کاربرد اکسین ، عدم شارژ دستگاه های دیگر با USB ، غیر مقاوم دربرابر شرایط اب و هوایی
مزایا : طراحی جذاب و زیبا و صدای عالی
معایب : نداشتن برخی از ویژگیهای مدرن
در دنیای بلندگوهای بلوتوث ، باوس یک بازیکن مطرح است اما انچه درمورد ساخت این بلندگو فراموش شده است این است که قابلیتهای دیگری در اندازه ای کوچکتر در دیگر بلندگوها وجود دارد .
در کنار بهای 130 دلاری ( 120 پوند ، 180 دلار استرالیا ) ، باوس ساوند لینک کالر رنگهای زیبایی دارد که می توان هرکدام را که مدنظر هست انتخاب کنید . در تمام مدلها عملکردباتری و کیفیت صدا خیره کننده است . کیفیت حداقل ویژگی این بلندگوی بلوتوث قابل حمل است .

fluance-fi30-3-650-80

7-    فلاونس Fi30
وزن : 3765 گرم ، عملکرد باتری : ندارد ، برد بی سیم : بیش از 9.144 متر ، قابلیت اتصال به فرکانس : 50Hz - 20kHz  ،  درایو : دو درایو 3 اینچی از جنس کامپوزیت لیف شیشه ای ،  عدم قابلیت برقرای ارتباط با گوشیهای هوشمند و دستگاه های مشابه ، نسخه بلوتوث :2.1 ، دارای کاربرد اکسین ، ، شارژ دستگاه های دیگر با USB ، غیر مقاوم دربرابر شرایط اب و هوایی
قیمت : 99.96 دلار
مزایا : کیفیت صدای عالی ، بهای مناسب
معایب : نداشتن باتری داخلی
ممکن است بانگاه اول فکر کنید شانس زیادی در برابر با دیگر مدلها ندارد . این بلندگو که با قیمت بالای 149 دلاری وارد بازار شد شایعات را از میان برد و همچنان با کاهش قیمت خود به این روند ادامه داد . فلاونس Fi30 صدای بسیار خوبی نیز دارد .
برخلاف دیگر بلندگوهای موجود در این فهرست فلاونس Fi30 بدلیل اندازه و نداشتن باتری داخلی قابل حمل نیست .با وجود این معایب ، فلاونس Fi30 بعنوان یک بلندگوی خانگی می تواند اوقات خوبی را برای شما و همراهانتان فراهم کند .

tdk-trek-flex-hero-650-80

8-    TDK TREK FLEX
یک بلندگوی قوی و هدفمند
وزن : 544.31 گرم ، عملکرد باتری : ندارد ، برد بی سیم : بیش از 9.144 متر ، عدم قابلیت اتصال به فرکانس ،  درایو : دو درایو 1.5 اینچی ویک درایو3 x 1.5 اینچی صدای بم ،  قابلیت برقرای ارتباط با گوشیهای هوشمند و دستگاه های مشابه ، نسخه بلوتوث :ندارد ، دارای کاربرد اکسین ، عدم قابلیت شارژ دستگاه های دیگر با USB ، مقاوم دربرابر شرایط اب و هوایی
قیمت 99.99 دلار
مزایا : طراحی جذاب و کیفیت صدای خوب
معایب : صدای 360 درجه غیرواقعی
بانگاهی به تریک فلیکس می توان فهمید که طراحی ان یکی از نقاط قوت این بلندگو می باشد . این بلندگو دارای قابلتهای مطلوبی است و در هر حالت قراردهی کارایی خوبی دارد .
تریک فلیکس دربرابر اب و خاک مقاوم است . شاید ظاهر ان نشان ندهد ولی این بلندگو برای استفاده در اردوها ساخت شده است .

 Lifestyle SB Roar on Bookshelf-650-80

9-    سونی SRS – X11
یک بلندگوی بلوتوث بسیار کوچک ولی قدرتمند
وزن : مناسب ، عملکرد باتری : 12 ساعت ، برد بی سیم : 9.144 متر ، قابلیت اتصال به فرکانس : 20Hz-20,000Hz  ،  درایو : یک درایو 1.7 اینچی و یک درایوصدای بم ،  قابلیت برقرای ارتباط با گوشیهای هوشمند و دستگاه های مشابه ، نسخه بلوتوث :3.0 ، دارای کاربرد اکسین ، ، عدم قابلیت شارژ با USB
مزایا : قیمت و ویژگیهای مناسب
معایب : غیر مقاوم در برابر اب
بلندگوی بلوتوث مکعبی سونی با شکل و شمایل خود هرکسی را شیفته خود می کند اما تنها ویژگی ان شکل مکعبیش نیست . در این جعبه کوچک باتریهای قدرتمندی است که حداکثر صدا را فراهم و مهمانان را بمدت 12 ساعت سرگرم می کند .
بند سیلیکونی ، ایکس 11 را تطبیق پذیر کرده است ، بنحوی که می توان ان را درمکانهایی که دیگر بلندگوها قابل قراردهی نیستند گذاشت . این فریبنده 69دلاری ( 54 پوند ، 99 دلار استرالیا ) یک بلندگوی رومیزی خوب است که جای کمی را اشغال می کند .

10-    ساوند بلستر روور SR20 هوشمند
iHome ، خانه شما
وزن : 1134گرم ، عملکرد باتری : 8 ساعت ، برد بی سیم : 12.19 متر ، عدم قابلیت اتصال به فرکانس ،  درایو : یک درایو 2.5 اینچی ، دو درایو 1.5 اینچی و یک درایوصدای بم ،  قابلیت برقرای ارتباط با گوشی های هوشمند و دستگاه های مشابه ، نسخه بلوتوث :3.0 ، دارای کاربرد اکسین ،  قابلیت شارژ دستگاه های دیگر با USB ، غیرمقاوم دربرابر شرایط اب و هوایی
قیمت : 149.99 دلار
مزایا : طراحی ظریف و جدید ، اندازه مناسب
معایب : نداشتن صدای زیاد ، ویژگیهای غیرضروری
ساوند بلستر روور SR20 هوشمند عملکرد و صدای خوب را در قالبی زیبا با قیمت 129 دلار ( 104 پوند ، 155 دلار استرالیا ) ارائه می دهد . این بلندگو به اندازه یک کتاب است که بخوبی در قفسه و یا بالای میز قرار می گیرد .
میکروفونهای داخلی SR20 به شما اجازه می دهد براحتی مکالمات خود را انجام دهید . روور SR20 دارای کارت حافظه میکرو SD است که قابلیت ذخیره سازی مکالمات یا اهنگها را برای شما فراهم می کند . این بلندگو دارای حالت استفاده بهتر و راندمان صدای مطلوبی می باشد .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر