کارخانه باتری سازی سامسونگ SDI گرفتار آتش سوزی شد

کارخانه باتری سازی سامسونگ SDI گرفتار آتش سوزی شد

سامسونگ SDI باتری‌های گوشی مستعد آتش گلکسی نوت 7 را تأمین می‌کرد.

یک آتش‌سوزی جزئی در کارخانه سامسونگ اس‌دی‌آی در تیانجین در کشور چین اوایل روز چهارشنبه رخ داد، که گفته می‌شود این حادثه در یک انبار ذخیره‌سازی مواد زائد شروع شد.
آتش بلافاصله توسط آتش نشانی خاموش شد و هیچ‌گونه تلفاتی به بار نیاورد. این کمپانی می‌گوید، عملیات به‌خوبی پیش رفت و وضعیت به حالت عادی بازگشته است.
سامسونگ چین به رسانه‌های محلی گفته است که علت دقیق این آتش‌سوزی هنوز تحت بررسی است و اینکه باتری‌های لیتیومی علت این حادثه باشند را رد کرد.
اداره آتش‌نشانی شهر تیانجین در اکانت Sino Weibo خود گفت که 19 ماشین آتش‌نشانی و 110 پرسنل برای اطفاء حریق فرستاده شدند، اما مدتی بعد این پست حذف شد.
سامسونگ اس‌دی‌آی، در کنار شرکت ATL چین، تأمین‌کنندگان باتری برای گوشی بخت‌برگشته سامسونگ گلکسی نوت 7 ساخته شده توسط سامسونگ الکترونیکس بودند. سامسونگ درباره آتش‌سوزی نوت 7 گفت که نقص‌هایی از طرف هر دو تأمین‌کننده وجود داشت که باعث آتش‌سوزی شد.
انتظار می‌رود سامسونگ اس‌دی‌آی قسمت‌های اصلی باتری برای گوشی آتی گلکسی اس 8 را تأمین کند.

 

منبع خبر: zdnet

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر